83. Naši otcové jsou stejní.

2.7K 103 9
                                    

Derek stál u plotny a míchal v pánvi něco, čehož vůně se linula celou kuchyní.

Objala jsem ho zezadu a bradu si položila na jeho rameno. „Vybrala si jí něco?“

„Ano.“

„Armani, Prada, Gucci?“

„Versace.“ Tiše jsem se zahihňala. „Pokud chceš, něco od těch značek ti můžu domluvit.“

„Nemyslím si, že by tohle ke mně sedělo tygře.“ Stále jsem k němu byla přitisklá. „Rád ti nějaké koupím.“

„Nepotřebuju, aby si za mě utrácel peníze, mně stačí, že vím, že mě miluješ.“

Ze strany jsem viděla, jak se mu zvedly koutky úst. Políbila jsem ho na tvář. „Chceš s něčím pomoc?“ Odstoupila jsem od něj.

„Asi ani,“ Vyrušil ho telefon upozorňující na příchozí hovor. „tak už jo.“ Vzala jsem si místo něj vařečku a pokračovala jsem v míchání masa.

„Bro, přijeď tak v osm, to už táta se Sam vypadnou… Jo může přijít i Jimmy… Ne, ať na to kašle, byl zhulenej, už se nezlobim… Domluveno, čau.“ Takže večerní společnost nám bude dělat Ricky a Jimmy, kterého jsem si pamatovala jen z té párty.

„Proč bys byl na Jimmyho nasranej?“ S tou sprostou mluvou mě nakazil. „Babe? Ty si to nepamatuješ? Ten tvůj taneček? Byl s Jimmym, říkal jsem ti to.“ Plácla jsem se po hlavě, když mi to docvaklo. „Večer se budu cítit tak trapně.“ Derek mi vzal vařečku.

„Nebudeš.“ Políbil mě na čelo a maso přiklopil průhlednou pokličkou. „Co kdyby sis tady hezky sedla.“ Popadl mě za boky a posadil mě na kuchyňskou linku. „A nechala mě to dovařit?“

„A co kdybys toho na chvilku nechal,“ Uchopila jsem jeho bradu jemně mezi mé prsty a donutila ho, aby se na mě podíval. „a věnoval se něčemu jinému.“ Nohama jsem si ho přitáhla více k sobě a nechala jeho obmotané kolem jeho pasu.

Začala jsem ochutnávat Derekovo sladké rty. Jednou rukou jsem mu přejížděla po krku a druhou jsem měla zabořenou v jeho polosuchých vlasech. Bylo to prosté líbání bez jazyků. Ale bylo tak intimní a procítěné.

„Musim to dodělat, to maso už bude.“ Pomalu se ode mě odtahoval. Stiskla jsem ale jemně mezi své zuby jeho ret, což ho donutilo zasténat. Uvolnila jsem ho a po rtu mu přejela jazykem. „Až tě budu moc omrdat, těž se.“ Uchechtla jsem se nad ním.

Vrátil se zpět k masu. Odklopil poklici, něco na maso nasypal a promíchal ho. Následovně celou pánev sundal z plotny a odložil ji vedle. Maso zase zaklopil.

Vyndal si modré plastové prkénko, struhadlo a z lednice vytáhl zabalený sýr.  

Obal ze sýru vyhodil a na nahrubo sýr nastrouhal. Hned poté všechen sýr rozdělil na čtyři stejné hromádky a struhadlo uložil do dřezu. Bavilo mě ho sledovat. Byl do toho vaření tak zažraný, aby vše udělal správně. Byl tak soustředěný.

Další čistou pánev potřel olejem a položil ji na rozehřátou plotnu. Sáhl po jedné tortille v balení, které měl připravené vedle sebe, a na pánev ji po chvíli položil. Tortillu posypal polovinou sýru z jedné hromádky. Odklopil maso, pánev si vzal do ruky a pomocí vařečky na trotillu kousek masové směsi vysypal. Pánev odložil a zbytkem sýra z hromádky tu pro mě nově známou baštu, opět zasypal. Vzal druhou tortillovou placku a přilepil ji navrh toho všeho. Pečlivě jídlo opekl po obou stranách. „Kirsty, nad tebou jsou talíře, vyndej čtyři prosím.“ Souhlasně jsem přikývla. Seskočila jsem na zem. Otevřela jsem skříňku nad sebou a vyndala jsem čtyři bílé mělké talíře s černou čárou kolem. Položila jsem je hned vedle plotny. Derek nabral hotové jídlo a položil ho na horní talíř.

Menaced LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat