Sakura lehunyt szemmel kapaszkodott Itachi vállába, félig már lefordulva a székről, arcát a férfi nyakának nyomva, halkan, nehézkesen lélegzett, az agya is csak takarékon működött. A szaké égette a gyomrát, és Itachinak is alkoholszaga volt, de furcsa módon most nem zavarta, nem úgy, mintha egy csészébe szagolt volna bele.
Jó illata volt. Nagyon finom. Olyan, mint az erdő, egy kicsit a fenyőkre emlékeztet, egy kis cseresznyevirág a pólóból, a tusfürdője, amit már ő is használt, és egy kis szaké. Sakura halkan felsóhajtott, bár ő észre sem vette. Biztonság illata van. Halványan elmosolyodott, és Itachi hajába rejtette az arcát, de a hirtelen, elégedett mozdulattól majdnem leesett a székről, a férfi tartotta meg a derekánál fogva, aztán már vissza is ültette, nekidöntötte a háttámlának, és Sakura a homlokát ráncolva nyitotta ki a szemét, amiért eltűnt a váll, amin olyan kényelmesen megvolt.
- Hová mész? - mormogta halkan Sakura, és Itachi keze után nyúlt, de a másik éppen az asztalon próbált rendet rakni.
- Nem megyek sehová - felelte a férfi, a hangja furcsának tűnt. - Jobban vagy?
- Egy kicsit - mondta bizonytalanul Sakura. - Megnézhetem, de szerintem minden rendben.
A lány letámasztotta a fejét a szék háttámlájára, és némán figyelte, ahogy Itachi pakolászik, a tálcára teszi az üres tányérokat, a poharakat, miközben a fejét rázza.
- Nem, most ne erőltesd. Nem vagy éhes? Vagy inkább pihennél még? - Itachi lepislogott a félig lehunyt szemhéjú Sakurára, aki laposakat pislogva bámult rá.
- Semmi nem menne le a torkomon - fintorogta végül a lány, aztán megkapaszkodott a szék háttámlájában, és feltolta magát, bár a térdei remegtek.
Itachi hátrébb lépett, hogy helyet hagyjon neki, megfogta a karját, hogy megtartsa, de Sakura nem az ágyig akart elsétálni, ahogy ő gondolta, csak felé lépett. Egy csöppet megingott, és a férfi kinyújtotta a jobb karját, hogy elkapja, ha elesne, de aztán Sakura odalépett hozzá, és a vállára hajtotta a fejét. Itachi kicsit összezavarodva pislogott a szemközti falra.
- Mit csinálsz? - kérdezte értetlenül, míg a lány tenyere a karjára simult.
- Nem tudom - vallotta be tanácstalanul Sakura, és a nyakának nyomta az arcát. - Csak így minden sokkal jobb - tette hozzá halkan.
Itachi tétován bámult a saját kinyújtott jobb kezére, a lány hátára, aztán leeresztette a karját az oldala mellé, a hüvelykujja súrolta Sakura derekát, míg a lány vékony karjait a nyaka köré fonva halkan felcsuklott. Sír. Megint. Itachi lehunyta a szemét. Nem szereti, ha sír. Mintha csomó lenne a gyomrában, és ez határozottan nem olyan érzés, amit bárki szeretne érezni, pláne nem ilyen gyakran.
- Bocsánat - suttogta a lány a nyakába, és Itachin újra végigfutott a lassan már ismerősként üdvözölt érzés: a gerincén száguldozó borzongás. - Én csak...
- Semmi baj - mondta végül halkan, és nehezen, de rávette a karját, hogy megmozduljon, és Sakura lapockái közé simuljon.
Egy szívdobbanásnyi ideig csend ült rájuk, aztán a lány olyan hirtelen zokogott fel, hogy Itachi összerezzent.
- Szerettem - csuklotta a vállgödrébe Sakura, a hangját a pólója fojtotta el, és érezte, hogy megint könnyes a nyakán a bőre. Nem, határozottan nem kedveli ezt az érzést. - Négy éves korom óta szerelmes voltam belé. Talán még a cipőfűzőmet sem tudtam bekötni, mikor már... Úgy szerettem, ahogy felkeltem, ettem, levegőt vettem, olyan magától értetődően, és azt hittem, van rá esély, hogy egy kicsit... egy kicsit ő is kedveljen engem. Hogy észrevegyen, hiszen csapattársak voltunk, azt hittem, barátok is, hogy jelent neki valamit, hogy Kakashi-sensei, Naruto és én törődünk vele, hogy ha családja nincs is, tudja, hogy hozzánk bármikor jöhet, mert hiába veszekedett folyton Narutóval, hiába nem vette komolyan a sensei-t, hiába csípett belém ezerszer a szavaival, vagy a viselkedésével, hiába... Tudnia kellett, hogy egy közülünk, hogy szeretjük, hogy ránk bármikor számíthat, mert ott vagyunk neki. Azt hittem, hogy jelentünk... hogy jelentek neki bármit is. Mekkorát tévedtem, Itachi...
DU LIEST GERADE
Az Uchihák játéka
FanfictionA történet írónője: Darklady94 Facebook: https://www.facebook.com/Darklady94-185472158316232/ Néhány részben előfordulhat 18+ tartalom! Figyelmeztetések: idegen nyelvi elemek, Kínzás, Lemon, Nemi erőszak, Spoiler, Szereplő halála, Trágár beszéd Min...