Sakura három hosszú év után újra találkozik Sasuke Uchihával, aki elkövet egy hatalmas hibát. Ezzel maradandó nyomot hagy a lány életében, és akaratán kívül elindítja egy úton, ami egyenesen a bátyjához vezeti. Sakura sorsa összefonódik az ellenséggel, miközben meg akarja menteni Sasuke bemocskolódott lelkét, Konohát, és Narutót az Akatsuki fenyegető céljaitól, miközben olyan titkokra derül fény, amelyek megváltoztatják a világról alkotott képét. Rá kell jönnie, hogy az sosem volt, és nem is lesz olyan amilyennek elképzelte, és a környezete más szemszögből való szemlélése benne is megváltoztat valamit, ami ellen minden erejével küzd. Vajon a lány, aki kétségbeesetten szeretne ugyanaz az ártatlan kislány maradni, aki egykor volt, ezeknek a tényeknek a tükrében megtarthatja-e a személyiségét, anélkül, hogy megváltozna? Viselkedhet-e úgy ezután is, mintha mi sem történt volna? Egyáltalán tehet-e úgy, mintha nem történt volna vele semmi?
Sasuke lelke évek óta üres, mikor rájön, hogy az egyetlen kötelék, ami igazán Konohához fűzi, az a Sakura iránti furcsa kötődés. Maga sem képes megmondani, mit érez pontosan, hiszen az érzelmek világa sosem volt az ő asztala, de hajlandó tenni egy próbát - miután megölte a bátyját. A jövőképe sajátos, részletesen kidolgozott elemei közé azonban hiba csúszik, méghozzá egy olyan, amit ő követett el, és talán ezzel minden terve a semmibe vész. Megmenthető-e valaki, aki nem akarja, hogy megmentsék? Örökké a saját múltja rabja marad? Vagy végül elfogadja a segítséget, és képes lesz a sötétségből kilépni a fényre, ahol boldogság vár rá?
Itachi Uchiha hatalmas dilemmával szembesül: önzés, vagy kötelesség? Ő, aki soha nem gondolt magára, ő, aki feláldozta az álmait Sasukéért és Konoháért, vajon képes lesz ellenállni egy másik élet lehetőségének, vagy félretolja a kötelességet, hogy beteljesítse mindazt, amire valaha vágyott? Lehet-e önző, vagy továbbra is leláncolva, az öccse érdekeiért és jövőjéért harcolva kell élnie és meghalnia?
A kérdések nehezek, a válaszok pedig még inkább azok, talán nem is léteznek. Miközben a válaszaikat keresik, útjaik folyton keresztezik egymáséit. Lehetséges, hogy mindenre ez a három ember volna a válasz?
Velük karöltve próbálom én is megtalálni a válaszaikat, és talán közben az enyéimet is, az élet kérdéseire. Talán ez a történet maga egy kérdés, és remélem, végül sikerül választ adnom rá. De, ha nekem nem is sikerül, őszintén reménykedem, hogy ti megtaláljátok benne, amit kerestek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Uchihák játéka
Fiksi PenggemarA történet írónője: Darklady94 Facebook: https://www.facebook.com/Darklady94-185472158316232/ Néhány részben előfordulhat 18+ tartalom! Figyelmeztetések: idegen nyelvi elemek, Kínzás, Lemon, Nemi erőszak, Spoiler, Szereplő halála, Trágár beszéd Min...