Κεφάλαιο 40

1.7K 156 7
                                    

Ξαφνικά, η μουσική στην τραπεζαρία άλλαξε απότομα και από τρυφερή τζαζ μετατράπηκε στο αγαπημένο της τραγούδι. Οι θαμώνες σκίρτησαν από την αλλαγή της μουσικής και δύο ήδη μεθυσμένες κοπέλες άρχισαν να λικνίζονται όρθιες στους ρυθμούς του Diamonds της Rihanna. Της ήρθε να ενωθεί μαζί τους, να χορέψει και αυτή, να γιορτάσει αυτό το απρόσμενο twist στη ζωή της. Μετά στο μυαλό της τρύπωσε μία εξωφρενική ιδέα. Ο Αλεξανδράκης είχε ακούσει πως είχε αυτό το τραγούδι για ringtone στο κινητό της. Ήταν σύμπτωση; Της ήρθε να γελάσει με την ίδια την ...ελπίδα της. Ναι, καλά, το αφεντικό τρελάθηκε  και παριστάνει τον ερωτευμένο dj κάνοντας έμμεση καντάδα μέσω τoυ σι- ντι.

" Ωραίο κομμάτι"  είπε η Βάνα.

" Το αγαπημένο μου" είπε η Άννα.

" Περίεργη επιλογή πάντως για τον Γιάννη. Συνήθως βάζει σουίγκ και τζαζ, τέτοια κουλτουριάρικα, που ταιριάζουν, λέει με το περιβάλλον. Δεν βάζει κανά Οικονομόπουλο, να γουστάρουμε, χαχα"

" Ο Αλεξανδράκης βάζει τη μουσική;"

" Αυτός τα κάνει όλα , παιδί μου! Είναι συγκεντρωτικός, φρικ το άτομο!"

" Τώρα δεν είναι σε πεζοπορία, όμως;" είπε η Άννα, μελωμένη από την ίδια τη...γελοία υπόθεσή της. Τί είχε πάθει; Υπέθετε ( ΥΠΕΘΕΤΕ!) πως ο Γιάννης, δηλαδή ο Αλεξανδράκης, είχε μπει σε τέτοια διαδικασία για πάρτη της! Πως της έκανε μουσική αφιέρωση... Είπε στον εαυτό της: Είσαι αξιολύπητη, είσαι επηρμένη, είσαι αξιολύπητα επηρμένη, Αννούλα μου!

Αλλά ξαναρώτησε: " Γύρισε, λες, από την πεζοπορία;"

" Που να ξέρω;"

" Και πως αλλάζει μουσική;" επέμενε η Άννα.

" Τώρα γιατί είναι θέμα αυτό;" ρώτησε η άλλη με ειλικρινή απορία.  "Μπορεί να το είπε στον σεφ ή στο Πέτρο να το κάνει". Κοίταξε την Άννα, σαν να ήταν διανοητικά ελλιπής. " Κοίτα τες, πως μεράκλωσαν οι μορφονιές" είπε δείχνοντας μετά με το πηγούνι τις κοπέλες που χόρευαν. " Που να βάζαμε και κανά λαϊκό, κανά τσιφτετέλι..."

Η Άννα ήταν χαμένη στις εξωφρενικές της ονειροπολήσεις και σχεδόν αναπήδησε όταν η Γιώτα πετάχτηκε από πίσω της, και της είπε στο αυτί: " Σι θέλει η γριά, τσακίσσσσου!"

Για πότε διέσχισε την αυλή, για πότε έφτασε στο άλλο κτίριο, για πότε χτύπησε την πόρτα της Αλεξανδρακη... Τι σου κάνει ο τρόμος, τι ενέργεια κινητοποιεί, τι ταχύτητα ξεσηκώνει. Μπήκε σχεδόν λαχανιασμένη στο δωμάτιο μετά από το άγριο " Πέρνα!" που άκουσε πίσω από την πόρτα.

Μη φεύγεις, αγάπη μου...Where stories live. Discover now