« Τώρα τι θα κανουμε;» ρωτησε η Αννα. Ανυπομονούσε να εξερευνήσει την πόλη.
« Εναι τόσα πολλά τα αξιοθέατα που έχω θολώσει από τις επιλογές. Αφού θα μείνεις μόνο μια μερα στα Γιάννενα, προλαβαίνουμε τσίμα τσίμα να δουμε κάποια από αυτά. Φανταζομαι όμως πως θα έχεις κάποιες μέρες ρεπό, όποτε θα συμπληρώσουμε τα κενά»
Η Αννα χαμογέλασε: « Με μεγάλη μου χαρα! Δεν θα μπορούσα να βρω ιδανικότερο σύντροφο για την περιήγηση!»
«Επειδή είμαστε δίπλα ας ανέβουμε στην Ακρόπολη του Ιτς Καλε. Είναι στα πέντε λεπτά από δω...»
« Ιτς Καλε...Ακόμα και το όνομα μου ακουγεται εξωτικό...» είπε η Αννα.
Περπάτησαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν για την νοτιοανατολική πλευρά του κάστρου. Μια επιβλητική πέτρινη πύλη οδηγούσε στο εσωτερικό του Κάστρου.
« Αυτο εδώ ήταν το Οχυρό, λέει εδώ το φυλλάδιο που μου έδωσαν στο ξενοδοχείο. Εδώ επέτρεπαν ή αντίθετα σταματούσαν τους επισκέπτες του κάστρου» είπε η Αννα κοιτώντας προσεχτικά τον χάρτη που της είχε προμηθεύσει η κοπέλα της ρεσεψιόν.
"Με αλλα λογια εδώ ήταν ο πορτιέρης του κλαμπ, που έριχνε πόρτα στις γκόμενες - μελλοντικές χανούμισσες που φορούσαν καυτό μίνι»
Η Αννα διπλώθηκε από το γελιο: « Σταμάτα! Με πονάει η κοιλιά μου από τα γέλια. Εδώ αριστερά ήταν τα Μαγειρεία, λέει. Εδώ ακριβώς που είναι το αναψυκτήριο...»
« Αυτο θα πει σεβασμός στην παράδοση.Να φτιάχνεις καφετέρια στη θέση που είχε ο Αλή Πασάς τα μαγειρεία του»
« Περπάτα πιο γρήγορα, τα περισσότερα μουσεία κλείνουν όπου να ναι, δεν θα προλάβουμε να μπούμε»
" Και να μην προλάβουμε θα ξανάρθουμε όταν πάρεις την πρώτη άδεια. Το επόμενο Σαββατοκύριακο δηλαδη»
« Θα είμαι αποκλειστική νοσοκόμα, αυτό αφήνει να εννοηθεί το μέιλ»
« Ε, και τι; Δεν θα σε αφήνουν μια Κυριακή να βγεις, να πας Εκκλησία, να φας ένα υποβρύχιο βανίλιας και να δεις τον... αγαπητικό;»
« Δεν παίζεσαι, Γιωργο, Χαχαχα, στα αληθεια δεν παίζεσαι» επανέλαβε η Αννα πνιγμένη στο γελιο.
Περπατήσανε στην ανοιχτωσιά Τα μουσεία πράγματι δεν λειτουργούσαν, έπρεπε να ξανάρθουν κάποια άλλη στιγμη. Η Αννα, επιμελής μαθήτρια, έσκυβε διαρκώς και διάβαζε τις οδηγίες του σε διαγράμματος: « Ει, Γιωργο, αυτο ήταν το σεράι!!!»
YOU ARE READING
Μη φεύγεις, αγάπη μου...
ChickLitΗ 'Αννα είναι μια 28χρονη νοσοκόμα που έχει μια καλά ρυθμισμένη ζωή. Λατρεύει το αγόρι της , λατρεύει τη δουλειά της, λατρεύει τη συγκάτοικό της. Απεχθάνεται όσο τίποτα τις αλλαγές. Όταν όμως η σχέση της με τον Δημήτρη διαλύεται με αναπάντεχο τρόπο...