Είχαν πάρει το δρόμο της επιστροφής όταν συνάντησαν την Ελισσάβετ. Οδηγούσε ένα θεόρατο τζιπ που άφηνε μόλις να φανεί το κουκλίστικο πρόσωπό της στη θέση του οδηγού. Κόρναρε σε χαιρετισμό πίσω τους και η Λέλα γύρισε, την κοίταξε, και ξαναγύρισε ίσια μπροστά, δηλώνοντας την ενόχλησή της.
" Μην της μιλήσεις" διέταξε την Άννα.
" Δεν μπορώ να το κάνω αυτό, είναι αγένεια. Εξάλλου κατεβαίνει"
Πράγματι η Ελισσάβετ, πάρκαρε βιαστικά και κατέβηκε για να τους μιλήσει. Φορούσε ζιβάγκο μπεζ μπλούζα και καφετί κολάν με μπότες ιππασίας." Περίπατο κάνετε, μητέρα; Χαίρομαι που σας βλέπω τόσο καλοδιάθετη και ...ανθηρή" είπε.
Η Λέλα σήκωσε το χέρι σε μία κοφτή, απαξιωτική κίνηση: " Από που και ως που, με φωνάζεις μητέρα;"
" Ω, πάντα έτσι δεν σας φώναζα;" είπε η Ελισσάβετ με ψεύτικο χαμόγελο.
" Θα πρέπει να ήμουν τρελή αν το ανεχόμουν. Ο Παύλος πρέπει να σου κόψει τη γλώσσα. Μητέρα είμαι για τους γιους μου, όχι για σένα, που σήμερα είσαι και αύριο δεν είσαι στην οικογένεια"
Η Ελισσάβετ κατάπιε με κόπο αυτά που ήθελε να πει στην πραγματικότητα και αντι αυτού είπε: " Κατέβηκα στα Γιάννενα, να τσεκάρω το σπίτι, και ευτυχώς που το έκανα, υπήρξε διακοπή ρεύματος και χτυπούσε ο συναγερμός"
" Ο Παύλος γιατί δεν ανέβηκε; Δεν θα ρθει αύριο; Έχουμε πάρτι. Η Άννα με έπεισε να έρθω και εγώ.."
" Μητέρα τα έχουμε πει για τον Παύλο..." είπε η Ελισσάβετ και έσβησε την πρότασή της. Κοίταξε την Άννα ζητώντας βοήθεια με το βλέμμα. Η Λέλα όμως επέμενε: " Δεν θα ρθει; Θα μείνει εκεί; Πάλι μαλώσατε; "
" Μητέρα, ο Παύλος έχει..."
Τότε επενέβη η Άννα: " Αύριο χρειάζεται επίσημο ένδυμα;" είπε αλλάζοντας συζήτηση. Ήταν απαραίτητο η Λέλα να εξεταστεί από έναν ειδικό, ώστε να τους συμβουλέψει για τον τρόπο που θα έπρεπε να χειριστούν αυτό το λεπτό θέμα. Δεν ήταν κάτι που θα το έλυναν η Ελισσάβετ και η ίδια, στη μέση του δρόμου! Ευτυχώς η Ελισσάβετ έπιασε τον χειρισμό της Άννας και άλλαξε και αυτή την πορεία της συζήτησης. "Ναι, γι ' αυτό βασικά κατέβηκα Γιάννενα. Έψαξα στην ντουλάπα και δεν βρήκα τίποτα και αναγκάστηκα να τρέχω στα μαγαζιά με αυτόν τον παλιόκαιρο. Βρέχει κάτω και ήταν τρα- γι- κά. Κίνηση στα μαγαζιά, με ποδοπάτησαν, άσε που έγινα και λούτσα"
Η Λέλα γέλασε: " Τελικά, βρήκες τι θα φορέσεις ή θα έρθεις γυμνή;"
Η Ελισσάβετ γέλασε βεβιασμένα. " Πήρα και ένα καλό πουκάμισο στον μικρό. Είναι άντρας πια..." είπε αγνοώντας το σχόλιο της πεθεράς της.
" Α, ο εγγονός μου, μου λειψε..." είπε η Λέλα, σαν να συνειδητοποιούσε πρώτη φορά πως έχει εγγόνι. " Πού είναι;"
" Φαγώθηκε να έρθει με τον Γιάννη, με την καρότσα, σαν να είναι γυφτάκι. Θα έρθουν αργότερα, πήγαν για τις τελευταίες προμήθειες. Νομίζω πως του έκαναν καλό οι διακοπές, η αλλαγή περιβάλλοντος" Γύρισε στην Άννα και είπε επεξηγηματικά: " Εμείς μένουμε Γιάννενα, καταλαβαίνεις, για το σχολείο και τις δραστηριότητες, αλλά όταν ερχόμαστε εδώ ο Αλέξανδρος μετατρέπεται σε Μόγλη. Είναι και η επιρροή του Γιάννη..."
" Μια χαρά είναι η επιρροή του Γιάννη" πετάχτηκε φουρκισμένη η Λέλα. Η Άννα διαφωνούσε αλλά φυσικά δεν είπε τίποτα. Θυμήθηκε τον μικρό Αλέξανδρο και το προκλητικό του σχόλιο για το στήθος της. Μήπως και αυτά τα σχόλια ήταν αποτέλεσμα "μαθητείας" δίπλα στον θείο που διήγαγε έκλυτη ζωή; Τα μάγουλά της φλογίστηκαν σε αυτή τη σκέψη.
" Σας αφήνω να συνεχίσετε, εκτός αν θέλετε να σας πάω εγώ στο ξενοδοχείο"
" Αποκλείεται! Φοράς πολύ βαρύ άρωμα και θα αρχίσω το φτάρνισμα. Είμαι αλλεργική στα φτηνά αρώματα"
" Το άρωμά μου δεν είναι καθόλου φτηνό" διαμαρτυρήθηκε η Ελισσάβετ, αλλά με ήσυχη φωνή.
" Γιατί τότε μυρίζει πάνω σου σαν απολυμαντικό για τουαλέτες;"
Η άλλη ξεροκατάπιε αλλά είπε ευχάριστα: " Θα το αλλάξω αν σας ενοχλεί". Και με αυτά τα λόγια ανέβηκε στο τζιπ και μάρσαρε για να εκτονώσει τον δικαιολογημένο θυμό της. Ο Ραούλ γρύλισε και μετά άρχισε το γάβγισμα. " Ακόμα και ο Ραούλ την έχει καταλάβει" είπε η Αλεξανδράκη και μετά χτυπώντας τον ώμο της Άννας είπε: " Αιντε, πάμε, έχουμε και μπωτέ να κάνουμε..."
YOU ARE READING
Μη φεύγεις, αγάπη μου...
ChickLitΗ 'Αννα είναι μια 28χρονη νοσοκόμα που έχει μια καλά ρυθμισμένη ζωή. Λατρεύει το αγόρι της , λατρεύει τη δουλειά της, λατρεύει τη συγκάτοικό της. Απεχθάνεται όσο τίποτα τις αλλαγές. Όταν όμως η σχέση της με τον Δημήτρη διαλύεται με αναπάντεχο τρόπο...