Kεφάλαιο 106

1.6K 156 20
                                    

Μία μυρωδιά ζεστού σκόρδου ανακατεμένη με μυρωδιά τρούφας κατέκλυζε το εστιατόριο και έδινε στην Άννα μία αίσθηση σπιτικής θαλπωρής. Ο Γιώργος με τη Ζωή καθώς και ένας εμφανίσιμος άντρας κάθονταν ήδη σε ένα σεπαρέ, με βελουτέ ημιστρόγγυλους καναπέδες, και απ' ότι φαίνεται ήδη είχαν ανοίξει ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί. Η Ζωή την είχε συμβουλέψει να αργήσει επί τούτου, έτσι ώστε καθώς η Άννα θα έκανε την είσοδό της, το "υποψήφιο θύμα" να έχει την ευκαιρία να επεξεργαστεί το σώμα της, την κορμοστασιά της, τα ρούχα της. Τηρώντας την υπόσχεσή της η Άννα είχε βάλει τα δυνατά της και είχε τονίσει όλα τα δυνατά της σημεία. Κατακόκκινο κραγιόν, αι λάινερ, λευκή επιδερμίδα στο πρόσωπο' μαύρο κολλητό φόρεμα με ένα αρκετά αποκαλυπτικό ντεκολτέ, που σταματούσε πέντε εκατοστά πριν τα γόνατά της. Η Άννα είχε έρθει αποφασισμένη να περάσει καλά και η ατμόσφαιρα του ακριβού εστιατορίου βοήθησε στο να πυροδοτηθεί το κέφι της. Περπάτησε αεράτα πάνω στις λουστρινένιες πανύψηλες γόβες της θέλοντας να χρησιμοποιήσει κάθε εκατοστό της θηλυκότητά της για το ξελόγιασμα του άγνωστου άντρα. Η Ζωή είχε δίκιο. Η μοναστική ζωή δεν έβγαζε πουθενά. Ήταν καιρός να χαρεί τη νιότη της, να νιώσει τα χέρια ενός άντρα να την αγκαλιάζουν, να γευτεί επιτέλους ένα αντρικό στόμα στα χείλη της.

Η Ζωή και ο Γιώργος της έγνεψαν από μακριά και ο άγνωστος φίλος του Γιώργου γούρλωσε στιγμιαία τα μάτια, φανερά εντυπωσιασμένος από την παρουσία της. Τους πλησίασε και τότε εκείνος ανασηκώθηκε ευγενικά:

" Γιάννης Λιοντάκης, χαίρομαι..."

" Καλέ, άσε μας, να κάνουμε τις συστάσεις" πετάχτηκε ο Γιώργος. " Που παίρνεις και πρωτοβουλίες..." συμπλήρωσε πειρακτικά. 

" Πάντα παίρνω πρωτοβουλίες όταν θέλω κάτι" είπε με βαθιά φωνή ο Γιάννης Λιοντάκης και έσκυψε ιπποτικά πάνω στο χέρι της Άννας, αφήνοντας ένα ανάλαφρο φιλί.

" Είμαι η Άννα Ρηγάτου" είπε η Άννα κοιτώντας τον προκλητικά στα μάτια.

" Το χαίρομαι είναι λίγο για να εκφράσει τη χαρά μου. Χαίρομαι πολύ. Πάρα πολύ..." είπε εκείνος σε αστείο τόνο και σηκώθηκε ώστε η Άννα να περάσει στην εσωτερική πλευρά του κυκλικού καναπέ.

Η Ζωή την σκούντησε ενθαρρυντικά και μετά σκύβοντας στο αυτί της είπε: " Καλά, ε, τα σπας! Δυστυχώς ο Γιάννης είναι ψυχίατρος οπότε δεν θα συνδυάσουμε Pleasure with business. Πάντως είναι όμορφος και κυρίως "τα λέει"...Δώστα όλα λοιπόν!"

Μη φεύγεις, αγάπη μου...Where stories live. Discover now