Κεφάλαιο 48

1.6K 154 23
                                    


« Αι, αι, τι σι περιμενι» ανέκραξε η Γιώτα η καμαριέρα μόλις είδε την Αννα στη σάλα της ρεσεψιόν. « Σι ζητουσ' η μεγάλη και δι σε εβρισκ' κι χαλασι τον κόσμο»

« Αφού είχα την άδεια του Γιάννη να παω στην εκδρομή του ράφτινγκ» είπε η Αννα νιώθοντας τα αυτιά της πάραυτα να βουίζουν από το στρες.

Η άλλη την κοίταξε με μισόκλειστα μάτια και τίναξε με νοημα την ποδια της: « Μπα έγιν' κι Γιαννς, ο Αλιξανδρακς! Τι γρήγορο πστολι εισι συ, φουνικό οπλου εισι!» Χτύπησε την Αννα με συμπάθεια στον ώμο : « Εινι ουραίος αντρας ο ατιμ'ς, δεν σι κακιζω, αλλά να ξερς η μεγάλ' θα σι σαπισ' στο καψόνι έτσι κι μαθ' τιποτις»

Έτρεξε η Αννα στο διαμέρισμα της Αλεξανδρακη με τα ποδια της να μπερδεύονται από τον φοβο. Μόλις μπήκε, ξεχνώντας να χτυπήσει την πόρτα από τη βιασύνη της, η Λέλα φώναξε δυνατά: « Και κλέφτρα και τεμπελα και αναγωγη, λοιπόν»

« Σας παρακαλω, δεν είμαι ούτε κλέφτρα ούτε τεμπελα. Αφήστε τους χαρακτηρισμούς και πείτε μου τι συμβαίνει»

« Είχα ίλιγγο όλο το πρωι και ήσασταν όλοι εξαφανισμένοι. Και οι γιοί μου και εσυ! Ενώ πληρώνεσαι για να φροντίζεις εξαφανίζεσαι μαζί με το δακτυλίδι μου»

« Ποιο δακτυλίδι, δεν ακούμπησα τιποτα εδώ πέρα από τα φαρμακα σας»

Η άλλη της γύρισε την πλάτη, και έβαλε παλι στο πικ απ έναν δίσκο βινυλίου. "Ζe t aime, moi non plus" προανήγγειλε η Λέλα πριν οι ήχοι του γνωστού κομματιού γεμίσουν τον χώρο. « Το ξέρεις, χωριιατακι, αυτο το κομμάτι;»

Η Αννα αποφάσισε να ακολουθήσει τον δρόμο της απόλυτης ειλικρίνειας. Προέβλεπε πως οποιοσδήποτε αλλος τρόπος θα απέβαινε ακαρπος. Όποτε απάντησε: « Ξέρω το κομμάτι, το έχω ξανακούσει δηλαδη, δεν καταλαβαίνω ομως τον τιτλο γιατί είναι στα γαλλικά»

Η Λέλα γέλασε κοροϊδευτικά: « Ούτε καν  γαλλικά δεν ξέρεις; ... Φαινεται από χιλιόμετρα η έλλειψη οποιασδήποτε καλλιέργειας, αν και παραδέχομαι πως δεν σου λειπει εμφανισιακά η φινέτσα. Μοιάζεις κάπως με την Μιντλετον, στο πιο χωριάτικο, στο πιο άξεστο»

« Δεν είχα την τυχη να μάθω τιποτα παραπανω από τις βασικές γνώσεις που διδάχτηκα στο δημόσιο σχολειο της πόλης μου»  είπε με κάποια πίκρα στη φωνη η Αννα, αγνοώντας τα υπόλοιπα σχόλια της άλλης ..» Είχαμε μεγάλα προβλήματα, και τα χρήματα ήταν ένα από αυτά, αλλά πιστέψτε με, δεν ήταν το πιο μεγάλο ...»

Μη φεύγεις, αγάπη μου...Where stories live. Discover now