Πριν αποκολληθούν από την αγκαλιά, σοκαρισμένοι ακόμα από την εισβολή του Αλεξανδράκη, ο Γιώργος της είπε στο αυτί: " Η Lady Gaga θα σου έλεγε πως έμπλεξες σε Bad Romance, μικρή. Καλά ξεμπερδέματα..."
Ο Αλεξανδράκης τους πλησίασε με βαριά βήματα και μετά έκανε κάτι αναπάντεχο. Άπλωσε το χέρι του προς την Άννα, καλώντας την να βγει από το νερό. Για λίγο εκείνη έμεινε μετέωρη, προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσει την κίνησή του. Ο Γιώργος βγήκε από την σκαλίτσα της πισίνας και είπε φωναχτά, σε μισοαστείο- μισοσοβαρό τόνο.: " Ζητάτε το χέρι της, αφεντικό;"
Ο Αλεξανδράκης τον αγριοκοίταξε: " Χρειάζομαι την κυρία Ρηγάτου για να κάνει τη δουλειά της!" είπε. Μετά συμπλήρωσε πιο ήρεμα, απευθυνόμενος σε αυτή: "Γύρισε το παιδί και θέλω να του ρίξεις μία ματιά, Άννα"
" Ευχαριστώ, δεν χρειάζομαι βοήθεια" είπε αυτή μαζεμένα και αγνοώντας το απλωμένο του χέρι, βγήκε από την πισίνα, κάπως αγέρωχα. Έψαξε το μπουρνούζι της και μετά τυλίχθηκε- όπως και ο Γιώργος- σφιχτά- σφιχτά μέσα σε αυτό. Μοιάζανε σαν δύο παιδιά που περιμένανε την τιμωρία του μπαμπά. Ο Γιώργος της έριξε ένα ειρωνικό βλέμμα, αλλά δεν τόλμησε να πει τίποτα. " Σε πέντε λεπτά θα είμαι έτοιμη" είπε αυτή, " αν και δεν νομίζω πως η γνώμη μου έχει καμία σημασία, αφού το παιδί πήρε εξιτήριο... Οι γιατροί θα ήταν προφανώς απολύτως σίγουροι για την καλή του υγεία για να σας αποδεσμεύσουν"
¨Θα ήθελα και τη δική σου γνώμη. Την εμπιστεύομαι!" είπε ο εκείνος μαλακά, και ο Γιώργος γούρλωσε τα μάτια υπερβολικά, δηλώνοντας με το ύφος του πως πρώτη φορά άκουγε τον Αλεξανδράκη να μιλάει θετικά.
" Θα είμαι στο λόμπι σε πέντε λεπτά. Ή μάλλον σε δέκα" είπε εκείνη και προχώρησε προς την έξοδο". Ο Γιώργος την ακολούθησε αλλά δευτερόλεπτα αργότερα τον άκουσε να λέει γελαστά: " Εγώ θα κάνω περισσότερο, αφεντικό, θέλω να ξυρίσω και τις γάμπες μου..."
Η Άννα έμεινε άφωνη. Τι στο καλό είχε πιάσει τον Γιώργο και φερόταν τόσο προκλητικά; Ήταν σαν να επιζητούσε καυγά. Και να που θα ξεσπούσε όπου να ναι:
" Έχεις κάποιο πρόβλημα, νεαρέ;" είπε επιθετικά και η Άννα πάγωσε στη θέση της.
" Εκτός από την υπερβολική τριχοφυία παντού, δεν έχω κανένα άλλο θέμα...." πέταξε κοροιδευτικά ο Γιώργος.
Η Άννα γύρισε το κεφάλι πάνω από τον ώμο και είδε τον Αλεξανδράκη να σφίγγεται υπερβολικά, σαν να ήθελε να συγκρατηθεί.
YOU ARE READING
Μη φεύγεις, αγάπη μου...
ChickLitΗ 'Αννα είναι μια 28χρονη νοσοκόμα που έχει μια καλά ρυθμισμένη ζωή. Λατρεύει το αγόρι της , λατρεύει τη δουλειά της, λατρεύει τη συγκάτοικό της. Απεχθάνεται όσο τίποτα τις αλλαγές. Όταν όμως η σχέση της με τον Δημήτρη διαλύεται με αναπάντεχο τρόπο...