- "Ξέρεις ποια είναι η θεωρία μου;" είπε η Ζωή ενώ έστρωνε τις πτυχές του νυφικού. " Πρέπει να παντρεύεσαι ΜΟΝΟ κάποιον που ξέρεις πολύ καλά ή κάποιον που δεν ξέρεις καθόλου. Γιατί και στις δύο περιπτώσεις μπορείς να απενοχοποιηθείς όταν συνειδητοποιήσεις την επόμενη μέρα τί έκανες.
- " Ενδιαφέρουσα θεωρία, στον βαθμό που μπορώ να την κατανοήσω αυτή τη στιγμή..." είπε η Άννα, κοιτώντας τη φίλη της μέσα από τον καθρέπτη. " Εγώ σε ποια κατηγορία εντάσσομαι;"
- " Εντάσσεσαι στην κατηγορία 'πανέμορφη νύφη'. Είσαι για εξώφυλλο του περιοδικού γάμος: Όμορφη αλλά ήσυχα όμορφη. Κομψή χωρίς να είναι υπερβολικό το νυφικό. Καλοχτενισμένη, χωρίς να έχεις περίπλοκη 'τούρτα' αντί για μαλλιά. Φτου φτου, είσαι κούκλα, είσαι ορισμός νύφης..."
- " Εσύ είσαι ορισμός φίλης, Ζωή. Σε ευχαριστώ για όσα έκανες για μένα, σε ευχαριστώ που μου συγχώρεσες πως σε 'κρέμασα' στη δουλειά"
" Χαχα, με κρέμασες για να 'κρεμαστείς'...Εξάλλου, πρώτη φορά, ο συνέταιρος που φεύγει πληρώνει το μερίδιό του, αντί να το αγοράσει ο συνέταιρος που μένει. Θα έχω όλο το Ινστιτούτο και έξτρα χρήματα για τη δουλειά. Δεν με κρέμασες, με ΞΕΚΡΕΜΑΣΕΣ, αετόπουλο. Είναι ένα deal που συμφέρει μόνο εμένα και καθόλου εσάς"
" Άρχισες να μιλάς σε δεύτερο πληθυντικό πρόσωπο;" είπε η Άννα έκπληκτη.
" Δεν θα έπρεπε;" είπε η Ζωή χαμογελώντας με ένα στραβό χαμόγελο. Χτύπησε τον δείκτη στο ρολογάκι της με νόημα: " Σε λιγότερο από μία ώρα θα σε λένε Άννα Αλεξανδράκη.... Ποιος θα μου το έλεγε!"
- " Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα"
- " Καλύτερα γιατί δεν θα ήθελα να σε πιάσει καμιά κρίση πανικού τώρα και να χαλάσεις το μακιγιάζ σου. Και για να απαντήσω στην ερώτησή σου. Καλά κάνεις και τον παντρεύεσαι. Δεν τον ξέρεις καθόλου τον Αλεξανδράκη αλλά υπό μία έννοια τον ξέρεις πολύ καλά. Εδώ τον έμαθα εγώ..."
Η πόρτα χτύπησε σε ρυθμό στρατιωτικό. Η Ζωή φωτίστηκε ολόκληρη: " Ααα, ο Γιώργος θα είναι" 'Ετρεξε να ανοίξει.
" Θεέ μου, η όμορφη Ζωή και η πανέμορφη, εκθαμβωτική νυφούλα μας. Πόσο τυχερός άντρας είμαι να σας έχω και τις δύο σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου.... Και πόσο τυχερός άντρας είμαι που ΔΕΝ είμαι εγώ αυτός που παντρεύεται, χεχε..." Άνοιξε το μίνι μπαρ του δωματίου και έβγαλε δύο μπουκαλάκια ουίσκι. " Λέω να το βρέξω πριν συνοδεύσω τη νύφη, γιατί αν δεν πιω, νομίζω πως θα μπερδέψω τα βήματά μου. Βέβαια, έχω ήδη μεθύσει από την ομορφιά σας. Νύφη και κουμπάρα κουκλάρες. Αν ήμουν ο γαμπρός θα δυσκολευόμουν να πω ποια είναι η πιο όμορφη..."
YOU ARE READING
Μη φεύγεις, αγάπη μου...
ChickLitΗ 'Αννα είναι μια 28χρονη νοσοκόμα που έχει μια καλά ρυθμισμένη ζωή. Λατρεύει το αγόρι της , λατρεύει τη δουλειά της, λατρεύει τη συγκάτοικό της. Απεχθάνεται όσο τίποτα τις αλλαγές. Όταν όμως η σχέση της με τον Δημήτρη διαλύεται με αναπάντεχο τρόπο...