Ep.16 "Hatırlayacağım Bahar, her şeyi hatırlayacağım"

2.5K 118 59
                                    

Yavuz'dan

Sıçrayarak uyandım. Gözlerimi açıp yattığım yerde hızlı hızlı nefes alıyordum. Nerdeyim ben? Elimi alnıma getirip sıvazladım. Kendime gelmeye çalışıyordum. Sonra göğsümde hissettiğim ağırlıkla başımı indirdim. Gözlerimi kırpıştırıp baktım göğsümde yatan kadına. Karım o benim, Bahar. Evet, Bahar. Peki ben neden böyle kötü bir rüya gördüm ki? Ben hala hızlı hızlı nefesler alarak kendime gelmeye çalışırken, Bahar kıpırdanıp uyandı. Gülümseyerek göğsümü sevdi.

"Günaydın canım."

"Günaydın."

Bahar sesimden anlamış olacak halimi, birden kaldırdı başını. Yatakta oturup bana baktı.

"Yavuz sen iyi misin?"

Ben de doğrulup oturdum yatağa. Yüzümü sıvazlayıp Bahar'a baktım.

"Bilmiyorum."

Bahar telaşlanmıştı. Elini yüzüme getirip endişeyle baktı.

"N'oldu canım, kendini kötü mü hissediyorsun? Başında ağrı falan mı var? Hastaneye gidelim mi?"

"Hayır hayır öyle bir şey değil. Kötü bir rüya gördüm. Tuhaf bir rüya. Niye böyle bir şey gördüm bilmiyorum."

Bahar kaşlarını çatmış bakıyordu. Yüzümdeki eliyle usul usul seviyordu yüzümü.

"Ne gördün?"

Başımı çevirip gözlerine baktım. Anlatsa mıydım acaba? Üzülür müydü yoksa? Yoksa anlatmazsam mı üzülürdü? Ben bir şey demeden bakarken, Bahar şefkatle gülümsedi.

"Hadi canım anlat."

Yutkunup kafa salladım. Bahar elini yüzümden çekip dikkatle dinlemeye başladı.

"Kötü bir rüyaydı, tuhaf bir rüya. Bir mezarlıktayım. Böyle perişan bir haldeyim sanki. Ayaklarımı sürüye sürüye yürüyorum mezarlıkta. Sonra iki tane mezarın arasına girip duruyorum. Mezarlardan birinde senin adın yazıyor, birinde benim. Önce ikimiz de öldük de ben de dışardan izliyorum sanıyorum ama sonra içimde öyle bir acı hissediyorum ki, sen ölmüşsün de ben kalmışım arkanda. Hissettiğim acı öyle büyük, öyle gerçekti ki hala hissedebiliyorum. Sonra silahımı çekip alnıma dayıyorum. Ölmek, arkandan gelmek için. Sonra birden uyandım."

Dönüp Bahar'a baktım. Gözleri dolu dolu olmuştu. Gördüğüm rüya üzmüştü onu heralde. Uzanıp elini tuttum.

"Özür dilerim Bahar, seni de üzdüm. Neden böyle bir rüya gördüm, bilmiyorum."

Bahar dolu gözleriyle gülümseyerek birden sarıldı boynuma. Hiçbir şey anlamadan kalmıştım. Ben de ellerimi Bahar'ın sırtına getirdim yavaşça. Bahar sıkıca sarılıyordu bana. Sonra birden ayrılıp yüzümü avuçladı.

"Bu bir rüya değil Yavuz, sen bunları gerçekten yaşadın ve belli ki hatırlamaya başlıyorsun ama biraz kötü anılardan başlamışsın."

Şaşkınca kaşlarımı çatmış bakıyordum.

"Nasıl rüya değil, nasıl yaşamış olabilirim bunu? Sen, burdasın, yaşıyorsun."

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin