Ep.20 "Aklımı başımdan alan kadın, aklımı başıma getirdi"

3K 122 132
                                    

Aslında bugün ikinci bir bölüm atmaya hiç niyetim yoktu ama moralim bozuldu😒💔 size de bu sefer güzel bir sürpriz olsun dedim♥️

Bahar'dan

Yüzüme konan öpücüklerle açtım gözlerimi. Gülümseyerek baktım karşımdaki adama. Yavuz yatakta üstüme eğilmiş, yüzümün her yerine öpücükler konduruyordu. En son dudağıma da bir öpücük kondurup doğruldu. Saçlarımı geriye sıvazlayıp gülümseyerek baktı.

"Günaydın canım."

"Günaydın canım."

Ah, öyle özledim ki Yavuz'u. Beni seven, beni öpen, bana canım diyen Yavuz'u. Mutlulukla gülümseyip kollarımı iki yana açarak gerindim yatakta. Sonra doğrulup Yavuz'un yüzünü avuçladım.

"Beni hala hatırlıyorsun di mi? Unutmadın."

Kaşlarımı kaldırmış ne diyecek diye bakıyordum. Yavuz gözlerini kısıp dudak büktü.

"Yani pek emin değilim aslında. Bir öpücük hafızamı tazeleyebilir."

Gülerek sevdim yüzünü.

"Çok fenasın sarı komutan."

Yavuz da gülerek sarıldı belime. Uzanıp dudaklarına bir öpücük kondurdum. Küçük bir öpücük verip ayrılacaktım ama Yavuz bırakmadı. Diğer elini de yüzüme getirip üst dudağımı kavradı. Ben de karşılık verdim öpüşüne. Onu deli gibi özlemiştim. Beni böyle öpmeyeli o kadar zaman geçmişti ki. Yavuz da özlemiş olacak ayrılamıyordu bir türlü. Belimdeki eliyle beni çekip yatağa yatırdı. Aramızdaki yorganı çekip devam etti öpmeye. Elimi göğsüne getirip ittirerek ayırdım dudaklarımızı. Yavuz sabırsızca bakıyordu. Nefesim düzelince konuştum.

"Yavuz, bunun için erken canım."

Yavuz biraz uzaklaşıp şaşkın şaşkın baktı.

"İstemiyor musun? Kendini mi hazır hissetmiyorsun? Ağrın mı var?"

Ellerimi yüzüne getirip gülümsedim.

"Ben değil canım, sen hazır değilsin."

Şaşkınca çattı kaşlarını.

"İnan bana hiç olmadığım kadar hazırım Bahar. Nerdeyse bir ay oldu ve ben karımı çok özledim."

Tekrar üstüme eğiliyordu ki durdurdum.

"Yavuz, daha yeni bir şeyler hatırladın. Üstelik beni öpünce hatırladın. Bir öpücük bile bu kadar güçlü bir etki yaratıp, benimle olan anılarını geri getirdiyse, şimdi..."

Yavuz cümlemi bitirmemi beklemeden boynuma gömüldü. Derin bir nefes alıp sesli bir öpücük kondurunca alt dudağımı ısırıp gözlerimi kapattım. Elimi ensesine getirip sevdim usul usul. Yavuz hala boynuma öpücükler kondurup, kokumu içine çekiyordu. Bir elimle sırtını sıvazlayıp bir elimle saçlarını seviyordum. Yavuz burnunu boynuma sürtüp ayrıldı benden. Gülümseyerek yüzüme baktı.

"Aklımı başımdan alan kadın, aklımı başıma getirdi benim. Kokusuyla, tek bir öpücüğüyle hatırlattı bana her şeyi. Onu nasıl sevdiğimi, nasıl aşık olduğumu. Bahar, canımın içi, gözümün nuru, ben çok iyiyim. Zihnim dört gündür hiç olmadığı kadar rahat. Senin anılarınla, seninle doluyum sadece. Kendimden çok seni hatırlıyorum. Benim içim dışım sen olmuşsun ve ben çok mutluyum, çok iyiyim."

Ellerimi yüzüne getirip sevdim şefkatle.

"Yavuz, canım, emin misin? Ben de en az senin kadar istiyorum. Ben de en az senin kadar özledim. Dört gündür yanımdayken sana dokunamamak kahretti beni, şimdi de kocama kavuşmak için yanıp tutuşuyorum ama kötü olursun diye korkuyorum. Daha hafızan tamamen yerine gelmedi."

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin