Üç ay sonra
Yavuz'dan
Gülümseyerek izliyordum Bahar'ı. Sırtüstü yatmış, bir eli karnında bir eli benim yastığımda uyuyordu. Hamilelikten uykucu olmuştu Bahar. Artık ben ondan önce uyanıp izliyordum karımı uyurken. Yattığım yerde biraz daha yaklaştım Bahar'a. Elimi karnına getirip sevdim.
"Kızım, Umut, günaydın meleğim."
Bahar kıpırdanıp başını bana doğru çevirdi. Ben de yaklaşıp burnuna bir öpücük kondurdum. Bahar gözlerini açmadan güldü. Ben de gülüp alnından öptüm bu sefer.
"Günaydın sevgilim."
Bahar yavaşça gözlerini açıp konuştu.
"Günaydın sevgilim."
Ben gülümseyerek bakarken Bahar elini yüzüme getirdi. Dudak büküp konuştu.
"Bazen diyorum ki acaba istifa etmene ses çıkarmasa mıydım? Özlüyorum sakallı hallerini."
Yandan yandan gülerek konuştum.
"Tatilde yine uzatırım merak etme."
Bahar kaşlarını kaldırıp baktı.
"Tatil mi? Ne tatili?"
"Yani işte tatildeyken diyorum."
Bahar gülüp çevirdi başını.
"Ben de bu halde ne tatili diyor bu adam diyorum."
Gülerek yaklaşıp başımı karnına yasladım.
"Ne varmış canım halinde? Ne güzel karnın kocaman oldu işte."
Bahar da gülerek elini saçlarıma getirdi.
"Şiştikçe şiştim, duba gibi oldum. Ama Allah'tan bu sefer bu karnı burnumda hallerim kışa denk geldi de, en azından sıcaktan bunalmıyorum."
Karnını öpüp kaldırdım başımı.
"Ben çok heyecanlıyım Bahar. İki aydan az kaldı di mi? Doğru hesapladım."
Bahar gülerek kafa salladı.
"Evet canım, aşağı yukarı o kadar. Yani yedi buçuk aylık hamileyim diyebiliriz."
Heyecanla gülümsedim. Gerçekten öyle sabırsızdım ki, bir an önce kucağıma almak istiyordum prensesimi. Bahar da doğrulmak isteyince elinden tutup yardım ettim.
"Yavuz, hadi geç kalmadan kalkalım. Çocukları kreşe bırakıp ordan hastaneye geçeceğiz daha. Kontrol vardı, hatırlıyorsun di mi?"
"Hatırlıyorum tabi ki. Ben ilgili bir babayım doktor hanım."
Bahar gülerek ellerini yüzüme getirdi.
"Kurban olurum ben o ilgili babaya."
Ben de gülerken Bahar beni çekip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. İç çekip başımı iki yana salladım.
"Aylardır sadece öpücükle idare etmeye çalışıyorum. Kalkayım da yüzüme soğuk bir su çarpayım bari."
Bahar sesli sesli gülerken ben de gülüp kalktım yataktan. Bahar'ın hamile hallerine bayılıyorum, evlatlarımı şu dünyadaki hiçbir şeye değişmem ama ben özlüyorum karımı ya.
➰
"Hadi babacım, karnımız doyduysa gidip hazırlanalım."
Çocukları sandalyelerinden indirip popolarına birer tane vurunca, koşarak banyoya gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanfictionBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...