Yavuz'dan
Yatağın kenarına oturmuş, gülümseyerek bakıyordum Bahar'a. Çok deli yatıyordu Bahar. Kolu bacağı ayrı bir yerdeydi. Elimi yüzüne getirip yüzündeki saçlarını çektim. Öyle masum uyuyor ki. Öyle güzel ki, çok duru bir güzelliği var. Hem bu kadar sade hem nasıl bu kadar güzelsin Bahar? Gülümseyip yavaşça seslendim.
"Bahar, Bahar hadi uyan."
Bahar kıpırdandı yattığı yerde. Elini yanağının altına koyup devam etti uyumaya. Gülerek elimi yüzüne getirdim. Parmaklarımın tersiyle sevdim usulca yüzünü.
"Bahar, uyan hadi."
Bahar sırtüstü yatıp gözlerini ovuşturdu. Gözlerini açıp beni görünce anında gülümsedi.
"Günaydın."
"Günaydın canım."
"Hadi kalk Bahar, amma uykucusun sen de."
Yatakta doğrulup oturdu. Dediğime bozulup kaşlarını çattı. Dudaklarını büzüp baktı yüzüme. Allah'ım nasıl tatlı oldu bunu yapınca. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Hiç de bile. Uykucu falan değilim ben. Sen erken kalkmışsın. Hem saat kaç?"
Bahar'ın tatlı bozuk hallerine gülerek kalktım yataktan.
"Hadi hadi kalk artık. Gün bitti gün."
"Kalkmıyorum, uykum var benim daha. Uyuyacağım."
Tam odadan çıkıyordum ki arkama dönüp Bahar'a baktım. O da yatağa geri yatmış, gözlerini kapatmış tekrar uyumaya çalışıyordu. Yalandan kaşlarımı çatıp başucuna gittim.
"Bak şuna ya. Tekrar mı uyuyacaksın yani?"
Bahar gözlerini açmadan iyice yerleşti yatağa.
"Aynen öyle yapacağım canım."
"Hayır efendim kalkacaksın. Bak sana kahvaltı hazırladım."
Bahar birden açtı gözlerini.
"Kahvaltı mı hazırladın?"
Gülerek kafa salladım.
"Evet, hadi."
Bahar hafiften gülüp dudak büktü.
"Menemen de yaptın mı?"
"Her sabah her sabah menemen mi olur Bahar? Bak sonra kilo alırsın."
Bahar yine çattı kaşlarını.
"Menemen yiyerek mi kilo alacağım?"
"Yok, yanında yediğin ekmekten kilo alacaksın."
Bahar dudaklarını büzüp yandaki yastığı bana fırlattı. Gülerek havada kaptım yastığı.
"Eşşek."
Yastığı kenara atıp elimi uzattım.
"Hadi Bahar ama ya, benim karnım çok acıktı, kalk artık."
Bahar sırtüstü yatıp kollarını iki yana açarak gerindi yatakta. Ardından uzattığım elimi tuttu. Gülerek çektim Bahar'ı ama birden dengem bozulunca yatağa, Bahar'ın üstüne düştüm. Burun buruna kaldık Bahar'la. Ben gözlerimi açmış bakarken, Bahar sesli sesli gülerek kollarını boynuma doladı. Kalp ritmim değişti anında, nefes alış verişlerim hızlandı. Bahar gözleri kapalı halde burnunu burnuma sürtünce benim de kapandı gözlerim. Hafiften gülümsedim ben de. Hoşuma gitmişti bunu yapması. Ben hala gözlerim kapalı dururken, Bahar kısık sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanfictionBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...