Ep.123 "Canım adam, insanların kalplerinde ne de güzel tahtlar inşa ediyordu"

1.6K 103 56
                                    

Yavuz'dan

Kulağıma dolan sesle açtım gözlerimi. Ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafıma bakındım. Bahar da ben kıpırdanınca kaldırdı göğsüme yasladığı başını.

"Yavuz ne oluyor?"

"Bilmiyorum hayatım. Bir kadın bağırıyor galiba."

Bahar başını yastığa koyup gözlerini ovuştururken ben de oturdum yatağa. O sırada tekrar bir çığlık duyuldu. Hızla kenardaki kıyafetlerime uzandım. Ben alt eşofmanımı giyerken Bahar da göğsündeki pikeyi tutarak doğruldu yattığı yerden.

"Yavuz."

"Canım sen dur ben bir bakacağım."

Eşofmanımı giyip kasadan silahımı aldım. Odadan çıkıp koridorda bakındım. Herkes çıkmıştı odalarından. Sinan ve Leyla da silahlarını almış geliyorlardı bana doğru. Elimizdeki silahları insanlara göstermemek için arkaya saklıyorduk.

"Neler oluyor?"

"Bilmiyoruz Yavuz. Kadının biri çığlık atıp duruyor."

O sırada tekrar bir bağırma sesi duyuldu. Sesin geldiği yöne hareketlenecekken Bahar odadan çıkıp yanımıza geldi.

"Ne oluyor ya?"

"Hayatım sen burda kal. Biz bir bakacağız."

Bahar kafa sallayıp odanın kapısında beklerken biz de yürümeye başladık. O sırada Alp göründü. Ses gelen odanın kapısını tıklatırken biz de yanına gittik.

"Hilal, Mine, açın kapıyı."

Hilal, Mine mi? Bahar'ın arkadaşları kızlar mı? Biz kapının açılmasını beklerken Bahar da geldi yanımıza.

"Kızların odası mı burası? Alp ne oluyor?"

"Bilmiyorum Bahar. Birazdan öğreneceğiz."

Alp kapıyı tekrar tıklatınca yavaşça açıldı kapı. Hilal, korkudan titreyerek duruyordu. Bahar'la Alp hemen iki yanından kollarını tuttular.

"Hilal iyi misin? Ne oluyor?"

"Hilal Mine nerde?"

Hilal Bahar'ın sorusuyla ona çevirdi başını.

"İçerde. Yaralı."

"Ne?"

Alp'i kenara çekip hemen girdim odaya. Leyla ve Sinan da benimle birlikte girdi. Mine yatağa oturmuş kolunu tutuyordu. Gidip önüne diz çöktüm.

"Mine, Mine iyi misin? Kim yaptı bunu?"

Mine korku dolu bakışlarını bana çevirdi. Ardından eliyle camı işaret etti. Hemen fırladım yerimden. Balkona çıkıp bakındım etrafa. Kimseyi göremedim geri dönüyordum ki birden adamın biri bıçağını salladı bana doğru. Çevik bir hamleyle kurtardım kendimi. O bıçağını bana doğru tutarken ben de silahımı doğrulttum.

"Bırak elindekini!"

Adam bir şey demeden bıçağını bana doğrultmuş bakıyordu. Pek korkmuşa da benzemiyordu. Kaçmak için fırsat kolluyordu. Aklıma gelen şeyle sağıma doğru haraket ettim. Adam da benimle birlikte haraket edince sırtı odanın kapısına döndü. Leyla gelip silahını adamın ensesine dayadı.

"Elindeki bıçağı bırak, teslim ol."

Adam kalakalınca yaklaşıp aldım elinden bıçağı. Bıçağı kenara bırakıp adamın ellerini arkasında birleştirdim. İttirerek içeri soktum adamı. Bahar Mine'nin yarasına bakıyordu. Sedat ve Aras da gelmişti. Hilal de şoktan çıkmaya çalışıyordu. Alp odanın kapısında birisiyle konuşup kapattı kapıyı. O da gelip Mine'nin önüne diz çöktü. Ardından başını kaldırıp bana baktı.

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin