Ep.53 "Nereye baksam sapsarı saçlar, masmavi gözler göreceğim"

2.2K 112 61
                                    

Bir hafta sonra

Bahar'dan

"Melek bu sefer önlerini dönmüş mü bizim sıpalar?"

"Yavuz, çocuklarıma sıpa deme."

"Tamam tamam demiyorum bir şey."

Ben yalandan kaşlarımı çatmış bakarken Yavuz elimi tutmuş yandan yandan gülüyordu. Melek de bıyık altı gülerek ultrason aletini karnımda gezdiriyordu.

"Evet çocuklar, hadi bize dönün biraz yoksa babanız isyan çıkartacak artık."

Yavuz dikkatle ekrana bakarken ben de Melek'in dediğine gülüp çevirdim başımı ekrana. Melek de yüzündeki gülümsemeyle dikkatle bakıyordu.

"Hah işte biri döndü bize. Bir bakalım şimdi."

Yavuz heyecanla yerinde kıpırdanıp daha sıkı tuttu elimi. Ben de merakla bekliyordum.

"Evet bebeklerden biri, erkek. İşte burda."

İkimiz de heyecanla Melek'in gösterdiği yere baktık.

"Erkek mi?"

Melek bana kafa sallayıp devam etti.

"Evet Bahar biri erkek."

Mutlulukla kocaman gülümsedim. Yavuz da gülerek bana çevirdi başını.

"Aslan gibi oğlum olacak yani bir tane."

Ben gülümseyerek Yavuz'a kafa sallarken, Melek'in sesiyle ona döndük.

"Anlaşılan iki tane. Diğeri de erkek. Tebrik ederim Karasular, iki tane oğlunuz olacak."

Şaşkınca aralandı dudaklarım. Ardından mutlulukla gülümsedim. Başımı çevirip Yavuz'a baktım. O da tepki vermeden ekrana bakıyordu. Birden silindi gülüşüm. Yavuz çok istiyordu bir kızı olsun, üzüldü mü acaba ikisi de erkek diye? Ben tedirgince bakarken Yavuz birden bana çevirdi başını. Dolu gözlerle kocaman gülümseyince ben de tebessüm ettim.

"Bahar duydun mu? İki tane erkek, iki tane aslan gibi oğlum olacak benim."

Yavuz'un heyecanla karışık mutluluğuna ben de rahatlayıp gülerek kafa salladım.

"Evet hayatım, iki tane minik oğlumuz olacak bizim. Benim iki tane minik Yavuz'um olacak."

Yavuz gülerek eğilip alnıma bir öpücük kondurdu. Dolu gözlerini gözlerime dikip baktı.

"Evet bebeklerin cinsiyetini öğrendiğimize göre artık toparlanabilirsin Bahar."

Melek aleti çekince kafa sallayıp sildim karnımı. Yavuz da toparlanmama yardım etti. Elimden tutup kaldırdı beni sedyeden.

"Bebeklerin hiçbir sorunu yok. İki tane sağlıklı erkek ama sanırım biraz inatçı olacaklar."

Ben Melek'e gülerken Yavuz kafa salladı.

"Annelerine çekmişler belli ki."

"Aşkolsun Yavuz."

Yavuz gülerek bana döndü. Ben de yalandan bozulup büzdüm dudağımı. Yavuz çok mutlu görünüyordu. Korkmuştum kızı olmayacak diye üzülmesinden ama o benden bile mutluydu nerdeyse.

"Her şey yolundaysa biz gidebilir miyiz Melek?"

"Tabi tabi, şu fotoğrafı da vereyim size."

Melek ultrason fotoğrafını uzatınca Yavuz gülerek aldı eline. Bir süre fotoğrafa bakakaldı. Gülümseyip elimi koluna getirince bana döndü.

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin