Ben kuşlardan da küçüktüm bir gece vaktiydi
Yavuz'dan
"Tamamdır Yavuz. Giyebilirsin canım üstünü."
"Bilmem giyebilir miyim ki?"
Bahar yandan bir gülüş atıp tshirtümü eline aldı.
"Gel bakalım koca bebek."
Ben gülerek bakarken Bahar boynumdan geçirdi tshirtü. Kollarımı kaldırınca giydirdi üstüme.
"Oldu mu canım?"
"Oldu canım."
Bahar gülerek elini yüzüme getirdi. Hastaneye gelmiştik. Bahar yaralarıma pansuman yapmıştı.
"Yavuz, hadi Haldun hocaya da gidelim. Röntgen sonuçları da gelmiştir."
"Tamam canım."
Kalkıp kolumu beline doladım. Kendime çekip şakağına bir öpücük kondurdum. Bahar da gülerek o da sarıldı belime. Yürüyordum ki Bahar kıpırdamadı.
"Hadi Bahar, gitmiyor muyuz?"
"Böyle sarmaş dolaş gidemeyiz canım. Burası benim iş yerim sonuçta, ayıp."
"Tamam o zaman elini ver."
Bahar'dan ayrılıp elini tuttum. Yürütecektim ama yine gelmedi.
"Bu da mı olmadı?"
Bahar kaşlarını kaldırıp konuştu.
"Olmadı."
"Ne yapacağız peki?"
Bahar elimi bırakıp üzerindeki doktor önlüğünü düzeltti. Yüzündeki ifadeyi ciddileştirip boğazını temizledi. Eliyle kapıyı işaret edip konuştu.
"Böyle buyrun Yavuz bey."
Kaşlarımı kaldırıp baktım.
"Allah Allah, havalara bak doktor hanım."
Bahar dudaklarını büzüp ciddi ifadesini korumaya çalışırken ben de kapıya doğru yürüdüm. Tam Bahar'ın önüne gelince dönüp hızlıca beline sarılıp çektim kendime. Bahar şaşkınca açtı gözlerini.
"Yavuz n'apıyorsun?"
Bahar ellerini omzuma getirip kendini geri çekerken ben de muzipçe sırıtarak konuştum.
"Çok çekicisiniz doktor hanım, dayanamadım. Hele ki bu beyaz önlükle."
Bahar kaşlarını çatıp konuştu.
"Bu yaptığınız çok ayıp sarı komutan. Bu resmen taciz."
Şaşkınca baktım.
"Taciz mi?"
"Evet, resmen hasta doktoru taciz ediyor. Bırakır mısınız lütfen."
Gülerek dudaklarına eğildim.
"Hepsini değil ki, en güzelini."
Dudaklarını öpecektim ki, Bahar ağzımın ortasına yapıştırdı bir tane. Şaşkınca açtım gözlerimi.
"Bahar n'apıyorsun?"
"Terbiyesiz adam. Demek benden güzel bir doktor bulsan gidip ona sarılacaksın, onu öpeceksin."
Bahar kaşlarını çatmış sinirli sinirli bakıyordu. Ben de dudaklarımı birbirine bastırıp tuttum gülüşümü.
"Senden daha güzel doktor var mı hatun memlekette?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanficBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...