Yavuz'dan
Bahar uyumuştu göğsümde. Dün gece hiç uyumadığından uykusuzdu. Berbat bir gün geçirdiği için yorgundu. Böyle göğsümde uyurken öyle iyi hissediyorum ki kendimi. Karımın benim yanımda, benim göğsümde, benim kokumla huzur bulması öyle müthiş bir şey ki. Bu zamana kadar hayatındaki, etrafındaki insanlara felaketten başka bir şey getirmeyen bir adamın, şu an bir kadının huzur kaynağı olması öyle kıymetli ki, bana kendimi müthiş hissettiriyor. Bahar göğsümde huzurla uyurken, ben de usul usul saçlarını seviyordum.
"Yavuz."
Başımı eğip Bahar'a baktım.
"Canım."
Bahar'dan ses gelmedi.
"Bahar?"
"Gitme Yavuz."
Dudaklarımı birbirine bastırıp nefes verdim. Rüya görüyor. Kıyamam ben sana.
"Yavuz gitme."
Bahar'ın sesi birden telaşlı çıkmaya başlayınca kıpırdanıp eğdim başımı.
"Bahar, canım. Uyan, bak burdayım ben."
"Yavuz."
"Bahar, uyan canım. Hadi Bahar uyan."
"Yavuz!"
Bahar sıçrayarak uyandı. Başını kaldırıp yüzüme baktı.
"Yavuz."
Elimi yüzüne getirip gülümsedim.
"Tamam canım yok bir şey. Bak burdayım."
Bahar derin bir nefes alıp tekrar yattı göğsüme. Boynuma sokulup elini de göğsüme getirdi. Ben de elimi omzuna getirip çektim kendime.
"İyi misin canım?"
Bahar kafa sallayınca saçlarına bir öpücük kondurdum.
"Kabus mu gördün?"
"Evet. Kalbinin durduğu anı gördüm. Bu sefer dönmüyordun ama. Çok kötüydü."
Omzunu severek konuştum.
"Geçti güzelim, yanındayım bak. Gitmedim bir yere. Bırakmadım seni."
Bahar iyice sokuldu boynuma. Derin derin nefesler aldı.
"Yavuz."
"Canım."
"Senden bir şey isteyebilir miyim?"
"Emret hatun."
Bahar hafifçe gülüp devam etti.
"Tamamen iyileşmeden ayaklanmak yok. İyice dinlenip iyileşeceksin önce. Sonrasını sonra yapacağız. Sen böyle iyiyim diyip hemen ayağa kalkınca benim aklım sende kalıyor. Bir şey olacak diye korkuyorum. Tamam evimize geldik ama evde yatıp dinleneceksin. Tamam mı?"
Gülümseyip öptüm saçlarını.
"Tamam bir tanem. Üzülme sen. Sen ne dersen ben onu yapacağım."
"Teşekkür ederim."
Elimi göğsümdeki elinin üstüne getirdim. Sıkıca tuttum elini. Avcunun içini öpüp tekrar göğsüme koydum. Bahar da başını yukarı çevirip boynuma bir öpücük kondurdu. Ardından kaldırdı başını.
"Ben gidip yemek yapayım artık."
"Dinlendin di mi? İstersen biraz daha yat."
"Dinlendim canım. Senin göğsünde yattım ne güzel. Gayet iyiyim ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanfictionBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...