Ep.121 "Ben sana daha tehlikesiz eğlenceler bulurum karıcım"

1.8K 105 78
                                    

Yavuz'dan

Bahar ilerde bir yere bakarak gülmeye başlayınca başımı çevirip baktığı tarafa baktım. Gördüğüm şeyle ben de gülmeye başladım anında. Sinan elindeki şal mıdır neyse onu Leyla'nın üstüne örtmeye çalışıyordu. Leyla da kaşlarını çatmış bakıyordu. Leyla ayağa kalkınca Sinan da fırladı yerinden. Elindekini beline sarıp bağlamaya çalıştı. Leyla da omzundan ittiriyordu Sinan'ı. Gerçekten çok komik görünüyorlardı ama ah, seni çok iyi anlıyorum kardeşim.

"Leyla birazdan isyan bayraklarını çekecek."

Gülerek baktım Bahar'a.

"Leyla Sinan'ın hoşuna gitmeyeceğini bildiği bir şey inadına inadına yapmaz ama Sinan biraz abartıyor galiba. Leyla gerçekten sinirlenmeye başlamış bile."

Bahar gülerek tekrar baktı bizim delilere. Şezlonga geri oturmuşlardı ama Sinan bu sefer de bakışlarıyla etrafı tarıyordu. Biz de gülerek yürüdük yanlarına.

"Ne yapıyorsunuz ya?"

"Hah, Allah aşkına nerde kaldınız? Bu Sinan delirtecek beni."

Sinan bir şey demeden hala etrafına bakınıyordu. Bahar da gülüp elindeki çantayı şezlonga bıraktı.

"Geldik geldik. Yavuz, hadi biz de üstümüzü değiştirelim."

"Tamam canım."

Biz Bahar'la tekrar kabinlerin olduğu yere yürüdük. Üstümü çıkarıp şortu giydim. Kabinden çıkıp Bahar'a seslendim.

"Canım, tamam mısın?"

"Geliyorum."

Bahar kapıyı açınca direkt baştan aşağı süzdüm. Kurban olurum sana, beline de bağlamış şalını.

"Yavuz, şu sırtımdaki iplere tekrar bir bakar mısın? Bağlayamadım."

"Tamam canım."

Bahar arkasını dönünce bağladım iplerini.

"Boynundaki nasıl?"

"O iyi."

"Tamamdır."

Bahar önüne dönüp o da beni süzdü baştan aşağı. Dudak büküp baktı yüzüme.

"Sen bana diyorsun anca. Bu renk de çok yakışmış kocacım."

Ben gülünce Bahar elindeki çantadan beyaz bir tshirt çıkardı.

"Şunu da giy bari denize girene kadar. Güneş yakmasın diye diyorum. Sen çok beyaz tenlisin."

Gülerek kafa sallayıp aldım tshirtü. Üzerime geçirip çantaları aldım elime.

"Oldu mu canım?"

"Oldu canım, hadi gidelim."

Gülerek yürüdük. Tekrar döndük bizimkilerin yanına. Leyla hala oturuyor, Sinan da bakınıp duruyordu hala.

"Sinan, şaşı olacan şaşı. Önüne bak artık biraz da."

"Tamam ya, taktınız siz de bana."

Bahar oturup çantalara uzandı.

"Yavuz, gel de güneş kremi süreyim."

"Geldim karıcım."

Gülerek tshirtümü çıkarıp, oturdum Bahar'ın önüne. Bahar sırtıma krem sürerken Leyla da Sinan'a döndü.

"Sinan, gel canım ben de sana süreyim."

"Çıkarayım mı tshirtü artık?"

Leyla gülerek kafa salladı.

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin