Ep.56 "Benim bu üç adamla işim var anlaşılan"

2.4K 105 32
                                    

Yavuz'dan

Bizimkiler gidince Bahar'ı kanepeye oturtup, masayı mutfağı toparlamıştım. Zaten çok yoruldu bugün. Tuhaf bir gün geçirdik yine ama neyse ki sonu iyi bitti. Karabatak'la Nazlı'nın işini de hallettik. Artık onlar da erer muradına.

"Yavuuz, hadi gel artık."

"Geliyorum canım."

Fincanları alıp salona geçtim. Bahar kocaman gülüp kıpırdandı kanepede. Fincanları sehpaya koyup yanına oturdum. Bahar da sırtını göğsüme yasladı. Ben de beline sarılıp elimi karnına getirdim.

"Kahve mi yaptın?"

"Süt."

"Süt mü?"

"Evet canım sana süt bana kahve."

"Ya ama niye?"

"Niye mi? Çünkü içinde iki tane minik oğlan var hayatım."

"Ama bir fincan kahveden bir şey olmaz ki."

"O zaman şöyle yapalım, benim fincanımdan bir yudum al, sonra sütünü iç."

"İyi öyle olsun."

Gülerek uzanıp kahve fincanını aldım elime. Bahar'a uzatınca hevesle alıp kocaman bir yudum içti. Ardından istemeye istemeye geri verdi fincanı. Ben de ona diğer fincanı uzattım. Bahar da sütünü alıp iyice yerleşti göğsüme.

"Yorgun musun bir tanem? Yine ilginç bir gün oldu."

Bahar derin bir nefes alıp konuştu.

"Biraz ama mutluyum. Çok güzel bir gün oldu. Önce iki tane oğlum olacağını öğrendim. Sonra Nazlı'yla Ateş'in işini de tatlıya bağladık senin sayende. Çok güzel konuştun Erdem abiyle."

Gülümseyip saçlarına bir öpücük kondurdum. Karnındaki elimle usul usul sevdim karnını. Bahar da diğer elini karnındaki elimin üstüne getirdi.

"Yavuz, ben çok mutluyum ya. Böyle içim içime sığmıyor. Oğullarımın içimdeki kıpırtılarını her hissettiğimde öyle mutlu oluyorum ki, onları kucağıma alacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum."

"Ben de öyle bir tanem. Bu kadar mutluluk fazla geliyor bana. Alışık değilim ben böyle mutlu olmaya. Senden sonra kışlarım Bahar'a döndü. Senden sonra ben mutlu bir adam oldum. Derken şimdi de baba olma sevinci yaşıyorum. Hepsi senin sayende Bahar."

"Yavuz, ben bu mutluluğumuz bozulacak diye çok korkuyorum."

"Korkma Bahar. İzin vermem buna. Seni benden almalarına, mutluluğumu elimden almalarına izin vermem. Sen, ben ve çocuklarımız çok mutlu olacağız. Söz veriyorum."

Bahar iç çekip koluma doladı kolunu. Başını omzuma yaslayıp gülümsedi.

"Genelde bu korkuları ben yaşardım sen bana güven verirdin Bahar. Şimdi niye böyle söyledin?"

"Bilmem, hamilelikten duygusallaştım galiba."

Şakağına bir öpücük kondurup başımı başına yasladım.

"Biz birlikte oldukça, birbirimizi sevmeye devam ettikçe, mutluluğumuzu kimse bozamaz Bahar."

"Seni seviyorum Yavuz."

"Ben seni daha çok."

Bahar kıkırdayıp kaldırdı başını. Sütünü kafasına dikleyip bitirdi, ardından bana döndü. 

"Hadi yatalım mı artık?"

"Yatalım canım."

Kanepeden kalkıp Bahar'ın elini tutarak onu da kaldırdım. Karnını sevip gülümsedim. Bahar da gülüp elimi tuttu. Birlikte gittik yatak odasına. Ben üstümü değiştirirken Bahar da geceliğini aldı. Tek kaşımı kaldırıp elindeki geceliğine baktım.

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin