Yavuz'dan
İkizler tekrar uyumuştu. Götürüp yataklarına yatırmıştım tekrar. Saat de epeyi geç olmuştu. Bahar'la birlikte hala koyun koyuna yatıyorduk yatağımızda. Bir aydır yatmamıştım bu yatakta. Bahar'sız girmemiştim yatağımıza. Onun kokusunun olduğu bu yatakta, onsuz uyuyamazdım ben.
"Bahar, karnın acıktı mı canım?"
"Hayır ama sen de yemedin bir şey akşamdan beri. Sen aç değil misin?"
"Mutluluktan, heyecandan, huzurdan başka bir şey hissetmiyorum ben."
Bahar gülerek boynuma sokulup derin bir nefes aldı. Gülümseyip kapadım gözlerimi. Boynuma bir öpücük kondurup yüzüme baktı.
"Çok özlemişim bu kokuyu. Şimdi farkediyorum. Hani sen hep benim kokuma nasıl aşık olduğunu söylüyorsun ya, ben de senin boynundaki kokuya ayrıca aşığım sevgilim."
Gülerek yüzünü sevip alnına bir öpücük kondurdum. Bahar bakışlarını kaçırıp dudak bükerek konuştu.
"Ama ben şu anda senin aşık olduğun gibi koktuğumu hiç sanmıyorum. Bir aydır bir hastane odasında yatıyorum madem, bir duş alsam çok iyi olacak."
Gülerek kollarımı çektim Bahar'dan. Bahar başını göğsümden kaldırınca ben yattım göğsüne dikkatlice. Başımı boynuna getirip derin bir nefes aldım. Boynuna öpücükler kondurup beline sarıldım. Başım hala boynundayken konuştum.
"Dünyada hiçkimse ama hiçkimse senin kadar güzel kokamaz Bahar. Hiçbir şey de değiştiremez bunu. Hem ben karıma çok güzel baktım bir aydır. Gül kokulu bezlere sildim yüzünü boynunu, saçlarını taradım, kurumuş dudaklarını dudaklarımla nemlendirdim. Benim karımın kokusu öyle büyülü, öyle kendine has ki, ne olursa olsun, gitmiyor değişmiyor."
Ben hala Bahar'ın koynunda yatarken, Bahar gülerek saçlarıma getirdi elini.
"Sen bana aşıksın da ondan sana öyle geliyor kocacım. Yoksa başkaları senin gibi düşünmez bence."
Başımı kaldırıp kaşlarımı çattım.
"Başkaları niye benim gibi düşünsün zaten canım? Düşünmesinler. Sadece ben koklarım karımın boynunu. Sadece ben severim oradaki kokuyu. Bak Bahar, bu konuda hassasım biliyorsun. Yani boynun ve boynundaki koku konusunda. İlerde oğullarınla bile paylaşamamam orayı ona göre."
Ben kaşlarım çatık bakarken Bahar gülerek yüzümü sevdi.
"Tamam koca bebek tamam. Boynum da boynumdaki koku da sadece senin."
"Evet benim. Benim yuvam burası" diyip tekrar sokuldum boynuna.
Bahar ensemi severken ben de boynuna öpücükler kondurdum.
"Bu koku benim ömrümü uzatıyor. İçime huzur doluyor bu kokuyu alınca. Dünyada başka hiçbir şey bana kendimi bu kadar iyi hissettirmiyor. Senin kokun kadar hiçbir şey iyi gelmiyor ruhuma."
Ben Bahar'ın koynunda yatarken, Bahar da ensemi seviyordu. Bahar dudaklarını saçlarıma getirip koklayarak bir öpücük kondurdu. Gülümseyip kapadım gözlerimi.
"Ben de bu yumuşacık saçlarının kokusuna bayılıyorum. Bir de rengine."
Bahar kıkırdayınca başımı kaldırıp yüzüne baktım.
"Rengine mi?"
Bahar muzipçe gülerek kafa salladı. Ben de kaşlarımı çatıp güldüm.
"Ne gülüyorsun kız?"
Bahar gülerek bir süre baktı yüzüme. Sonra alt dudağını ısırıp konuştu.
"Söyleyeceğim ama bozulmayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanfictionBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...