Hikayemiz 100 bin okumaya ulaştı🥳🥰 hepinize çok teşekkür ederim🙏🏻 hayallerime ortak olduğunuz, okuduğunuz, sevdiğiniz, güzel yorumlarınızı eksik etmediğiniz için♥️😘
Bir hafta sonra
Bahar'dan
Yavuz sırtüstü yatmış, bir eli göğsünde, yüzü bana dönük uyuyordu. Ben de yan dönmüş, elimi koluna getirmiş, başparmağımla kolunu severek uyanmasını bekliyordum. Derin bir nefes alıp biraz daha sokuldum Yavuz'a. Bir haftadır böyle yapıyorum. Yavuz'dan sonra uyuyor, Yavuz'dan önce uyanıyorum. Bir ay benim uyanmamı bekledi, şimdi de uyuyunca tekrar uyanamayacağım diye korkuyor. Ben de beni uyurken görmesin diye ondan önce uyanıyorum. Hem böylece Yavuz'u uyurken izliyorum doya doya. Yüzünün her zerresini beynime kazıyorum. Kemikli yüzü, fındık burnu, biçimli dudakları, hala kesmediği sakalları, bütün yakışıklılığıyla karşımda yatan kocamı izliyorum doya doya. Onu hem uyurken, hem uyanırken izlemesi öyle güzel ki. Şu sakallarına rağmen hala küçük bir çocuk gibi oluyor uyurken. Uyanırken de bir ağaç çiçekleniyormuş gibi hissediyorum. Gün, Yavuz'un gözlerini açmasıyla aydınlanıyor.
Yavuz kıpırdanınca gülümseyerek uzanıp alnına bir öpücük kondurdum. Yavuz da gülümsedi anında. Gözlerini yavaşça açıp bana baktı. Aşık olduğum mavi gözleri görmek gibisi yok, hele ki böyle ballı ballı bakarken.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın sevgilim."
Biraz daha yaklaşıp burnumu burnuna sürttüm. Yavuz nefes vererek güldü. Ben de geri yattım yastığıma.
"Bahar, gece rahat uyudun di mi canım?"
"Evet hayatım."
"Bir haftadır benden önce uyanacağım diye uykusuz kalmıyorsun inşallah?"
"Yok canım uyuyorum ben güzel güzel. Hem özellikle bir şey yapmıyorum ki, öyle denk gelmiş."
Yavuz tek kaşını kaldırıp inanmaz inanmaz baktı yüzüme. Ben de gülüp eğdim başımı. Yavuz'a iyice sokulup başımı koluna yasladım.
"Sen uyanamayacağım diye korkuyorsun biliyorum. Ben de senden önce uyanıyorum işte. Hem böylece seni uyurken izliyorum ne güzel. Öyle güzel uyuyorsun ki, küçük masum bir çocuk gibi. Çok seviyorum seni uyurken izlemeyi. Tabi uyanırken de."
Yavuz başını çevirip saçlarıma bir öpücük kondurdu.
"Bu yüzden uykusuz kalmanı istemiyorum Bahar. Sen beni düşünme. Rahat rahat, güzel güzel uyu."
Başımı kaldırıp baktım Yavuz'a.
"Öyle mi? O zaman sen de beni düşünme, güzel güzel, rahat rahat uyu."
Yavuz bir şey demeden gülümseyerek baktı yüzüme. Ben de hafifçe gülüp dudaklarına bir öpücük kondurdum.
"Hadi hadi, benim karnım acıktı. Kalk da kahvaltı yapalım."
Yavuz muzipçe gülüp yan döndü yatakta. Elini başına yaslayıp biraz doğruldu.
"Bugün için harika planlarım var benim."
Ben de hevesle gülerek Yavuz gibi elimi başıma yaslayıp doğruldum.
"Öyle mi? Neymiş onlar?"
Yavuz elini yüzüme getirip yüzüme düşen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Ardından yüzümü sevip konuştu.
"Bugün baş başa çok güzel bir gün geçireceğiz seninle. Bir ayın acısını çıkaracağız. Sadece sen ve ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanfictionBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...