Ep.21 "Seni bir güzel kullandım, nefsimi körelttim, şimdi gidebilirsin"

3.3K 123 147
                                    

Bahar'dan

Gözlerimi açıp gülümsedim. Yavuz'un sıcacık göğsünde uyumaktan daha huzurlu bir şey yoktu şu hayatta. Yavuz'un bacaklarının üstüne attığım bacağımı çektim gülerek. Belindeki kolumu göğsüne getirip okşadım. Yavuz derin bir nefes alıp omzumdaki elini sırtımda gezdirdi. Başımı kaldırıp baktım.

"Canım, uyandın mı?"

Yavuz sesini çıkarmadan bakışlarını tavana dikmiş bakıyordu. Sırtımda parmaklarını gezdiriyordu yavaş yavaş. Kaşlarımı çatıp baktım yüzüne. Hafifçe doğrulup dikkatle baktım.

"Yavuz?"

Yavuz hala tepki vermeden bakıyordu.

"Yavuz, canım iyi misin?"

Yavuz yavaşça çevirdi başını. İfadesiz şekilde bakıyordu. Sırtımdaki elini yüzüme getirip parmaklarının tersiyle sevdi yüzümü.

"Özür dilerim."

Kaşlarımı çatıp doğruldum. Yatağa oturup yorganı üzerime çektim.

"Yavuz n'oluyor? Korkutma beni."

Yavuz hala ifadesizce bakarken elini saçlarıma getirdi. Dağınık saçlarımı severek konuştu.

"Sen çok güzel bir kadınsın, bu yaptığım doğru değil biliyorum ama bu güzelliğe dayanamadım."

"Ne demek bu Yavuz? Hiçbir şey anlamıyorum."

Yavuz yutkunup indirdi elini. Belime sarılıp beni kendine çekince burun buruna geldik. Yavuz burnunu burnuma sürtüp üst dudağımı kavradı. Tutukulu şekilde öpüp ayrıldı. Ben hala şaşkın şaşkın bakarken doğruldu yatakta. Ben de doğrulup tekrar oturur pozisyona geldim. Yavuz bana dönüp duygusuz bir şekilde devam etti.

"Yanımda bu kadar güzel bir kadın varken, göğsümde yatarken tutamadım kendimi. Bir anlık bir istekle kendime hakim olamadım. Özür dilerim, yalan söyledim sana. Hatırlamıyorum hala seni. Ne seni sevdiğimi, ne aşkımızı, ne yaşadıklarımızı hiçbirini hatırlamıyorum. Sadece bana engel olma diye hatırlıyorum diyip yalan söyledim ama değdi doğrusu. Harika bir geceydi."

Dehşetle bakakalmıştım. Ne diyor bu? Neler söylüyor? Bunları söyleyen Yavuz mu? Benim Yavuz'um mu? Sevdiğim, aşık olduğum Yavuz mu? Ben bir şey demeden bakakalmışken Yavuz devam etti.

"Aslında çok da yanlış bir şey sayılmaz yaptığım. Neticede karımsın benim. Seni hatırlamasam da bunu ilk defa yapmıyoruz sonuçta. Hem biriyle birlikte olmanın duygularla ne ilgisi var di mi? Sevmeden de, bir şey hissetmeden de biriyle sevişebilirsin. Ya da en azından ben böyle biriymişim demek ki. Umarım sen de gece keyif almışsındır güzelim."

Yavuz çarpık bir gülüşle bakıyordu bana. Bu olamaz, bunları söyleyen Yavuz olamaz. Benim sevdiğim adam olamaz. Dişlerimi sıkmış duruyordum. Ne bir şey diyebiliyordum ne bir tepki verebiliyordum. Kendimi iğrenç hissediyordum. Berbat bir his vardı içimde. Hızlı hızlı nefes alarak oturuyordum hala yatakta. Yavuz da gülerek bakıyordu.

"Hadi ama güzelim, hiç mi hoşuna gitmedi yani. Memnun edemedim mi seni? Geçen sabah, sen asıl yatakta iyisin, diyecektin ama az kalsın. Sen de en çok yataktaki Yavuz'u seviyorsun demek ki."

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin