Ep.157 "Biz birbirimizle tamam olup, birbirimizle iyileştik"

1.6K 96 47
                                    

Yavuz'dan

Gülümseyerek izliyordum karşımda uyuyan karımı. Masum bir çocuk gibi, mışıl mışıl uyuyordu. Kolumu beline atıp biraz daha sokuldum Bahar'a doğru. Nefesi nefesime çarpınca gülümseyip kapadım gözlerimi. Alnımı alnına yaslayıp huzurla durdum. Bahar'ı böyle hissetmek, ayrı bir huzur veriyordu bana. Kollarımda uyuması ayrı bir mutlu ediyordu beni. O da büzüşmüş uyuyordu yanımda. Beline kadar inmiş yorganı tutup yukarı çektim biraz. Üstünde bir şey yok. Üşüyecek. Muzırca gülüp burnuna bir öpücük kondurdum. Ardından duyduğum sesle arkama döndüm. Gülümseyerek yavaşça doğruldum yatakta. Uzanıp Umut'un beşiğine baktım.

"Babacım, güzel kızım, uyandın mı sen?"

Umut hafif hafif sesler çıkararak kollarını bacaklarını sallıyordu. Uzanıp kucağıma aldım.

"Günaydın prensesim. Babasının bir tanesi. Oy, kurban olurum ben sana."

Umut'u alıp geri yattım yatağa. Onu da göğsüme yatırdım. Burnuma dolan kokuyla buruşturdum yüzümü. Umut'u kaldırıp kokladım.

"Kızım, sen de Yiğit abine mi benzedin? Nasıl bir kokudur bu?"

Umut gülünce ben de gülüp doğruldum yataktan.

"Hadi değiştirelim madem altımızı."

O sırada Bahar kıpırdanınca ona çevirdim başımı. Bahar gözlerini açıp bizi görünce gülümsedi.

"Günaydın canlarım."

Gülerek eğilip alnına bir öpücük kondurdum.

"Günaydın bir tanem."

Bahar kaşlarını hafifçe çatıp baktı.

"Niye öyle tutuyorsun Umut'u?"

Umut'u kollarının altından tutup, kendimden biraz uzaklaştırmıştım.

"Kızın da Yiğit abisine çekmiş annesi. Gaz bombası bırakmış."

Bahar gülerek, göğsündeki yorganı tutup doğruldu.

"Ben değiştiririm şimdi altını."

"Yoo, ben halledecektim."

Bahar gülerek sabahlığına uzandı. Sabahlığını giyip Umut'u aldı kucağına.

"Ben değiştiririm canım. Sonra da emziririm biraz. Sen gir duşunu al. İşe geç kalma."

"Tamam. O zaman ben bezini getireyim küçük hanımın."

Kıyafetlerime uzanıp alt eşofmanımı giydim. Yataktan kalkıp Umut'un bezini getirdim Bahar'a.

"Aslında duşa birlikte girsek güzel olurdu ama."

Bahar gülerek aldı uzattıklarımı.

"Çocuklarımız varken o biraz zor artık kocacım."

"Ya niye öyle diyorsun Bahar ya? Benim en büyük zevkim seninle duşa girmek."

Ben muzır muzır gülerken Bahar da gülüp Umut'a döndü tekrar.

"Hadi hadi, zevzekleşme. Git de al duşunu."

Yandan yandan gülerek gittim banyoya. Öyle çocuklar var falan dinlemem ben. Girerim karımla duşa. Hem insan kendi fırsatını kendi yatırırmış. Gülerek başımı iki yana salladım. Bahar ayarlarımı bozuyor benim.

Belime havluyu sarıp çıktım duştan. Elimdeki havluyla saçlarımı kurulayarak odaya geçtim. Bahar yatakta Umut'u emziriyordu. Gülerek gittim yanına. Başımı omzuna yaslayıp, iştahla annesini emen kızıma baktım. Bir eli Bahar'ın göğsünde, karnını doyuruyordu prensesim.

Vuslat🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin