Selam gencolar, size hoşunuza gitmeyecek bir haberim var😬 Bugünden itibaren iki hafta şehir dışında olacağım. Düzenli bölüm yazamayacağımdan, düzenli bölüm de paylaşamayacağım maalesef 🙈ama elimden geldiğince yine de bölüm göndermeye çalışacağım size🥰 iyi okumalar🤗
Bahar'dan
"Her şey yolunda mı hanımlar?"
"Yolunda canım."
Yavuz dönüp arkaya baktı.
"Oy, babaları kurban, uyumuş bunlar. Bahar, canım, ağır gelirler sana şimdi, daha tamamen iyileşmedin."
"İyiyiz biz Yavuz."
"Yok olmaz olmaz. Sinan, sağa çek, ben arkaya geçip çocukları alayım, Bahar öne gelsin."
"Yavuz gerek yok canım. Çocuklar uyanır öyle yaparsak. Bir sıkıntı yok. Evham yapma gözünü seveyim. Bak zaten az bir yolumuz kaldı."
"N'apayım şimdi durayım mı?"
"Hayır Sinan hayır. Devam et lütfen."
Sinan Yavuz'a bir bakış atınca Yavuz da kafa salladı. Ardından tekrar bana döndü.
"Canım, ağrın falan olursa söyle mutlaka."
"İyiyiz biz Yavuz, merak etme."
Yavuz gülümseyip önüne döndü.
"Yavuz, şu navigasyondan bir bak, doğru mu gidiyoruz?"
"Doğru doğru. Assos'a girmek üzereyiz zaten. Çok yolumuz kalmadı. Ben şu otelin konumuna bakayım."
Yavuz telefonunu çıkarıp bakarken kaşlarımı çatıp baktım ben de.
"Sen daha önce Assos'a geldin mi hayatım?"
"Hayır gelmedim."
"Hıım, ne bileyim, biliyormuş gibi konuştun da."
"Çanakkale'ye gelmiştim, ordan biliyorum."
"Anladım. Peki hangi otelde kalacağız? Söylemediniz."
"Dur dur, bak bulacağım şimdi. Çok şirin bir otel. Her şeyi var. Çocuklar için kreş bile var. Siz de beğeneceksiniz."
Ben merakla bakarken Yavuz telefonundan otelin sitesine girip bana uzattı telefonu. Alıp baktım. Otelin adını görmemle anında değişti ifadem.
"Buraya mı gidiyoruz?"
"Evet canım. Çok güzel değil mi?"
Ben bir şey demeden bakıyordum telefona. Hayır değil, hiç güzel değil. Otel güzel ama buraya gitme fikri hiç iyi bir fikir değil.
"Olmaz gidemeyiz buraya."
Ben birden yüksek bir çıkış yapınca Yavuz'la Leyla bana döndü. Sinan da dikiz aynasından bakıyordu.
"Neden canım? Beğenmedin mi?"
"Beğenmedim."
"Nasıl beğenmedin Bahar? Tam senin seveceğin bir yer. Taş binadan güzel, şirin bir otel. Denize sıfır, doğanın içinde. Sen bir resimlerine bak da, ondan sonra karar ver."
Yavuz telefonu elimden alıp otelin foto galerisini açıp geri verdi bana.
"Şuraya baksana, bence muhteşem bir otel."
Sıkıntıyla nefes alıp baktım, ezbere bildiğim resimlere. Leyla da başını uzatmış bakıyordu.
"Gerçekten çok güzelmiş. Sen neden beğenmedin ki Bahar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat🥀
FanfictionBahar'ın mezarı başına çökmüş kendine lanet ediyordu Yavuz. Bütün bunlar onun suçuydu. Hepsi onun yüzünden olmuştu. Sevdiği kadın onun yüzünden vurulup ölmüştü. Yavuz bunun vicdan azabıyla kavrulurken, içindeki tarifsiz acı kül ediyordu onu. Sevdiği...