Itt is az új rész nemigenigennem kérésére, remélem tetszik ^^
Na ki lett a mai nappal 18? 😁😁 Magyarország szerint legálisan vagyok pedofil és bűnöző, ha már az lgbtq+ embereket azoknak könyvelik el 😂Rintarou és én már egy ideje együtt voltunk. Noha kellett egy kis idő, mire hivatalosak lettünk, de nem bántam, amíg a társaságában lehettem. Minden egyes porcikámmal oda meg vissza voltam a fiúért, s noha nem mindig mutatta ki, tisztában voltam azzal a ténnyel, hogy ő is ugyanígy érez.
Reggel, mire megébredtem, a barátaim és rokonaim már rengeteg felköszöntő üzenettel bombáztak le, ami hatalmas mosolyt csalt az arcomra már reggel. Nagyon jól esett, hogy ennyire törődtek velem és voltam ennyire fontos számukra. Azonban egy üzenet kitűnt még így is a többi közül. Érdeklődve nyitottam meg a privát beszélgetésünket Rintarouval.
Future Husband 💜💜: Nézd meg az Instagramot, szeretlek 🖤
Így hát meg is tettem, beléptem az alkalmazásba. Suna megjelölt egy bejegyzésében, ahol tíz képet kitett, vegyítve rólam és kettőnkről, de az alatta lévő szövegtől bekönnyeztem picit. Hiába voltunk együtt már második éve, s kaptam tőle tavaly is egy csomó olyan dolgot, amitől elérzékenyültem, most valahogy más volt.
_suna_rin_10: Remélem, hogy ez a nap telik majd a legcsodásabban neked @[felhasználó név]. Rengeteg közös emlék köt hozzád ezen a napon is. Először a születésnapodon találkoztunk, amikor az idióta barátaim elrángattak egy idegen lányhoz, merthogy az ő kicsi [Név]-üknek születésnapja van és nekem is mennem kell. Aznap pedig úgy beástad magad az agyamba, hogy akármennyire is akartam, nem tudtalak kilökni onnan. Aztán teltek az évek, a születésnapodon pedig már magamtól is megjelentem. Aztán két évvel ezelőtt, ezen a napon kérdeztelek meg, hogy leszünk-e igazán egy pár. Emlékszem, elsírtad magad és megöleltél azzal a válasszal, hogy "ez a legjobb születésnapi ajándék, amit valaha kaphattál", így megpecsételve a viszonyunkat. Megérdemled, hogy ahogyan a többi napodon, úgy ezen is, csodás mosoly tündököljön az arcodon és a boldogság uralkodjon nálad. Még ha nem is mondom ki sokszor, de nagyon szeretlek Baba, nagyon boldog születésnapot, egyetlenem! 🖤🖤🖤
Azonnal kerestem is barátom telefonszámát, hogy felhívhassam és megköszönhessem neki. Szipogva, orrom hosszúujjúm ujjába töröltem, miközben vártam, hogy felvegye.
- Jó reggelt! Boldog szülinapot!- ahogy hangját meghallottam, csak jobban pityeregni kezdtem. Olyan jó volt hallani a hangját.
- Annyira szeretlek Rin!- sírtam neki a telefonba.
- Hm..- ebből tudtam, hogy elmosolyodott. Mindig felfele görbült a szája, ha ezt a a hangot kiadta.- Én is szeretlek téged. Ezek szerint elolvastad amit kiírtam?- csak egy nyüszítés mellett bólogattam, noha tudtam, hogy nem látja mit csinálok. Aranyosan felkuncogott, amitől a mosolyom, hiába sírtam, csak szélesedett.- Na várj, megyek át, jó? Ünneplünk egy nagyot.
- Várj!
- Igen?
- Boldog évfordulót..!- szipogtam mosolyogva.
- Boldog évfordulót neked is.
Azzal letette. Gyorsan rendbe kaptam magam, hogy ne nézzek ki mosott rongynak, de sminkelni nem sminkeltem. Tudtam, hogy Suna jobban szereti a természetes arcom, s valljuk be, szebb is a bőröm, mióta nem kenem be hatvan liter vakolattal. Ígyhát csak felöltöztem - szimpla vékony, fehér hosszúujjas pólóba, amire egy kantáros nadrágot vettem, amit még Rintarouval választottunk ki ketten, valamint egy combzoknit kaptam még magamra-, hajam kifésültem és úgy is hagytam, aztán már rohantam is az ajtóhoz. Kimentem az ajtó elé, s leültem a pár lépcsőfok tetejére, onnan vártam, hogy befusson a szerelmem.
YOU ARE READING
Anime Oneshots II. Kérések: Zárva
FanfictionCharacter x reader ¤Avatar- Aang/Korra legendája (tudom, nem anime, buuut i love it)¤ ¤Koi to producer¤ ¤Naruto¤ ¤BNHA/MHA¤ ¤Black butler¤ ¤Nana¤ ¤Vampire Knight¤ ¤D gray man¤ ¤Haikyuu¤ ¤Death note¤ ¤Fullmetal alchemist brotherhood¤ ¤Tokyo ghoul¤ ¤...