Sziasztok, mint azt már olvashattátok a falamon, új történetbe vágok bele, egy új fiókon, aminek a neve ashteamese. A történet Lora-ról és Jason-ről fog szólni. Aki ismeri az MBTI személyiségeket, annak biztosan ismerős lesz a nagyon elhíresült INFJ (Lora) és ENTP (Jason) ship dynamic. Tudom, klisé, de valamivel egy évnyi kihagyás után kezdeni kell.
Maga a történet egy rossz családi hátterű állatorvosról, Jason-ről, valamint az apja bankjában dolgozó Lora-ról fog szólni. Találkozásukat a nő kutyájának köszönhetik, akit Jason kezel, majd szép lassan elkezdenek chat-en beszélni, apró üzeneteket váltva egymással, felszínesen, majd ahogy telik az idő, úgy ismerik meg szép lassan egymást igazán. Jason háttere és sajátos problémái, valamint Lora túlzott szorongása és félelmei azonban nem könnyítik meg a másik dolgát. Néhány dolgot külön, egyeseket pedig együtt kell megoldaniuk ahhoz, hogy egyikük se rokkanjon bele abba, amit kapcsolatnak neveznek. Rengeteg hullámvölgy után azonban elérkezünk a könyv végéhez, amely a cím ötletét is adta, amely nem más, mint "A személy, akivé melletted váltam". Azaz megváltoztatják egymást, de nem a negatív értelemben. A legjobbat hozzák ki magukból, illetve egymásból is azzal, hogy önmagukat nem feladva változtatnak az életükön.
Vanadyn2_0 lesz a segítségemre ötletelés gyanánt, ha megakadnék, illetve ő fogja ellenőrizni az esetleges helyesírási hibáimat is. Nem mellesleg (egy kis promó drága barátnőmnek) az ő írásai is aranyat érnek, szóval, ha eddig nem csekkolta volna valaki, itt az ideje megtenni ;)
Szóval ez várható a jövőben. Ezt az oldalt teljesen elhagyom majd, nagyon ritkán nézek csak majd fel ide. A történetet ma kezdem el írni, szóval, ha minden jól alakul, akkor jövő héten már várható is a prológus. Onnantól kezdve pedig szeretném heti szinten írni, persze ez nem biztos, hogy tartható lesz, de igyekezni fogok. Addig is mindenkinek sok puszi <3
YOU ARE READING
Anime Oneshots II. Kérések: Zárva
FanfictionCharacter x reader ¤Avatar- Aang/Korra legendája (tudom, nem anime, buuut i love it)¤ ¤Koi to producer¤ ¤Naruto¤ ¤BNHA/MHA¤ ¤Black butler¤ ¤Nana¤ ¤Vampire Knight¤ ¤D gray man¤ ¤Haikyuu¤ ¤Death note¤ ¤Fullmetal alchemist brotherhood¤ ¤Tokyo ghoul¤ ¤...