Itt is az új rész Vanadyn2_0 kérésére, remélem tetszik ^^
Bajival már kiskorunk óta jóban voltunk, pontosabban tíz éves korunk környékétől. Eleinte féltem tőle, de idővel rájöttem, hogy annyira nem is rossz arc, és valójában igenis kedves belül. Tizenkét éves volt, amikor megkérdezte, lennék-e a barátnője, én pedig boldogan mondtam igen a felkérésre, ugyanis imádtam a közelében lenni, hallani a hangját, és csupán őt figyelni is elég volt ahhoz, hogy az egész napom teljesen feldobja. Idővel bemutatott a barátainak is, akik elől rejtegetett; ő azt vallotta, hogy megijednék tőlük, de én tudtam, hogy csupán féltett engem, valamint félt attól, hogy esetleg találnék közülük jobbat, mint ő. De megnyugodott, amikor a találkozó után hazafelé megkapta tőlem az első közös csókunkat.
Nem sokkal rá, mesélt nekem egy bizonyos szőke fiúról az iskolájából, akivel összebarátkoztak, és szerinte egy nagyon jó embert szedett össze maga mellé. Én persze mosolyogva hallgattam ahogy beszélt róla. Jó volt, hogy szerzett még egy jó barátot, aki teljesen felnézett rá, és elismerte őt. Pár nappal később pedig az ajtóm előtt találtam a fekete hajú fiút, arcán erős pírrel, és összeszorított szemekkel felém tartott egy rózsaszín borítékot. Eleinte nem értettem, de megilletődve elvettem tőle a kis papírt, amit egy szív alakú matricával zárt le. Iszonyat édesnek tartottam, hogy ennyire odafigyelt arra, hogyan adja át nekem, így azonnal ki is bontottam - persze vigyázva a matricára -, és olvasni is kezdtem. Szemeim gyorsan jártak a papíron, mosolyom pedig egyre csak szélesedett, arcom színéről inkább nem is tennék említést.
"Szeretett [Név]-em!
Tudom, hogy már több éve ismerjük egymást, de gondoltam, mint friss pasidnak, illene néha a kedvedben járnom, szóval úgy döntöttem, hogy elmondom neked, amit érzek. Ne várj sokat.
Nagyon fontos vagy neked, és minden másodpercet imádok, amit veled tölthetek. Olyan kincs vagy az életemben, amit nem lehet pénzben vagy menő dolgokban mérni. Pedig tudod mennyire szeretem a motorokat, de téged még annál is jobban szeretlek. Szeretnék sokáig élni, hogy rengeteg időt tölthessek veled.
Keisuke Baji <3"
- Kei~!- vigyorogtam boldogan, ahogy a velem szemben állóra néztem. Arca egyre pirosabb, és pirosabb lett, ahogy figyeltem őt. Szorosan megöleltem, ő pedig mélyet szippantott az illatomból, s nyakamba fúrta az arcát, amitől majdnem ott helyben elolvadtam.
- El ne merd mondani senkinek, hogy ilyesmiket írok, vagy gondolok, különben megöllek...- mormogta, mire felnevettem.
- Sosem ártanál nekem, ne hazudj - simítottam jobb kezem a fekete tincsek közé, mitől alig érezhetően, de megborzongott.
- Hamarabb halnék meg, minthogy kezet emeljek rád, de érted..
- Szeretlek, Keisuke - suttogtam lehunyt szemekkel, ahogy átjárt a boldogság.
- Én is szeretlek, [Név] - cirógatta meg a csípőm, mitől térdeim megremegtek.
=====
- Vigyázz magadra, rendben?- tűrtem hosszú tincseit a füle mögé, amikor elköszönt tőlem. Azt mondta, hogy a Toman és a Valhalla össze fognak csapni, neki pedig el kell intéznie valamit. Nagyon aggódtam érte, elvégre ennyire súlyos ügyekbe keveredni tizennégy évesen nem kis dolog. Minden verekedése után, amikor megsérült, én kezeltem a sebeit, és nem egy alkalommal sírtam már, amikor éppen egy szerintem mélyebb sérülést szerzett. Természetesen amikor még Toman tag volt, a többiekért is ugyanúgy aggódtam, s a kilépése után is, csupán nem mutathattam ki.
YOU ARE READING
Anime Oneshots II. Kérések: Zárva
FanfictionCharacter x reader ¤Avatar- Aang/Korra legendája (tudom, nem anime, buuut i love it)¤ ¤Koi to producer¤ ¤Naruto¤ ¤BNHA/MHA¤ ¤Black butler¤ ¤Nana¤ ¤Vampire Knight¤ ¤D gray man¤ ¤Haikyuu¤ ¤Death note¤ ¤Fullmetal alchemist brotherhood¤ ¤Tokyo ghoul¤ ¤...