Tehát így indultam én el a meccsünkre szombat délelőtt.
Hannah jó tanácsaival, amiket mélyen magamba szívtam és elraktároztam, hogy eképpen is cselekedjek. A csapatom aggódó tekintetével, hogy vajon ma mellettük állok e. És az ikrekkel... Akikkel a meccs kezdetéig nem nagyon találkoztam. Ott viszont már nem volt menekvés.
Idegesen ültem az öltöző egyik padján, már a házunk színeiben pompázó kviddics talárban. A lábam szüntelenül dobolt, akárcsak az első meccsem előtt. A többiek távolabb álltak meg tőlem, egyikük sem szólt hozzám a kelleténél többet. Most magamra maradtam olyan tekintetben, hogy megnyugodjak. Nem jött ide Tally, hogy kicsilánynak szólítva elterelje a figyelmemet. Nem jött ide Cedric, hogy az ő állandó nyugodtságával nyugtasson le engem. Sőt, Malcolm és Aplebee még csak felém sem néztek, nemhogy oda jöttek volna hozzám a szokásos hülyeségeikkel, amit annyira kedveltem bennük. Most az egyszer tényleg úgy éreztem, hogy egyedül maradtam.
És akkor beléptek a Ők.
Azonnal felkaptam a fejem az érkezésükre, de amint beléptek, Tally már meg is állította őket.
-Nem szerencsés pont meccs előtt kötekedni, srácok- állt eléjük kidüllesztett mellkassal.
-Jaj, nyugodj már le, nem hozzád jöttünk- intette le hanyagul Fred.
-Ha bunyót szeretnénk, akkor eleve úgy jöttük volna be, hogy leütjük őt- mutatott csapatunk legkisebb férfi tagjára, Rickettre.
-De mivel még talpon van, ezért biztosíthatlak róla, hogy nem akarunk nektek keresztbe tenni- mondta mostmár komolyan Fred.- A hercegnőhöz jöttünk- bökött felém.
Tally átnézett a válla fölött az irányomba, majd vissza az ikrekre.
-Ne tömjétek szarságokkal a fejét, ha lehet.
Ennyivel el is állt az útjukból. Fred és George még végig mérték egyszer Tallyt, majd lassan felém sétáltak. Leültek egy-egy oldalamra, csak úgy, mint a multkor is. George a jobbra, Fred a ballra.
-Izgulok- közöltem velük az első dolgot, ami a fejemben volt.
-Azt látjuk- nézett le Fred a folyamatosan kattogó bal lábamra. Jobb kezlt határozottan rátette a combomra, majd egy enyhe szorítás után ott is hagyta. Érintése alatt a lábam abbahagyta a ránagtózást és nyugodtan pihent egy helyben.
-Csak... nyugi, oké? Nincs mitől tartanod. Kimész és megpróbálod szétrúgni a seggünket úgy, mint múltkor a Hollóhátnál is tetted- bíztatott George helkesen.- Különben szerintem minket fog seggbe rúgni a szőke barátnőd...
-Ezek a szőkék már csak ilyenek- csóválta a fejét Fred.- Mondtam, hogy a barnák a jók.
-Ez most nem segít éppenséggel, másrészt pedig fúj- pillantottam rá Fredre.- Ne velem akard megbeszélni ezeket az ügyeidet. Épp elég kihevernem Lockhart rózsaszín szivecskéit és virágait- borzongtam meg.
-De figyelemelterelésnek úgy néz ki bejött- bökött oldalba, majd visszahelyezte nyugtatóan a kezét a combomra. Az, hogy hozzám ért, már csökkentette bennem a stresszérzetet.
-Nekünk mennünk kell, de ígérd meg, hogy mindent bele fogsz adni és nem szégyenítesz meg bennünket azzal, hogy béna leszel- tette fel fenyegetően a mutatóujját George, mire elnevettem magam.
-Méghogy rátok hozok szégyent?
-Csak gondolj bele- nézett rám komolyan Fred.- Barátkoznánk mi béna emberekkel? Ha nem mernél kiállni ellenünk az azt jelentené, hogy nagyon gáz vagy és ott nyomban meg kellene szakítanunk a barátságunkat.
YOU ARE READING
Veled minden tűzijáték...1/2[Fred Weasley ff.]
FanfictionAmikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasley-vel járni a Roxfortba. Utálatból lettünk barátok, barátokból legjobb barátok, végül elválaszthatatlan társak. Sok rizikó volt mindig is az él...