Fáradtan másztam be a hordó-ajtón és ahogy felértem a klubhelyiségbe Hannah máris a nyakamba vetette magát.
-Hol voltál órakon keresztül?!- kérdezte a lány totálisan kiakadva.
Óvatosan visszaöleltem, majd mosolyogva eltoltam magamtól annyira, hogy a szemeibe tudjak nézni.
-Semmi baj, minden oké.- néztem rá hálásan és egyszerre boldogan is. Nem tudtam soha elképzelni, hogy milyen lehet egy igazi aggódó barát...
-Ráadásul a suliban egy troll is mászkál!- lépett oda Zacharias mellénk a semmiből és máris leteremtett.- Hogy mászkálhatsz ilyenkor a kastélyban?!
-Smith, semmi baj, mondom még egyszer.- rá is rá mosolyogtam, hisz végülis ő is aggódott. Csak lehet nem éppen miattam, de ez részlet kérdés volt jelen pillanatban.
-Mi az hogy semmi baj?!- kérdezte hisztérikusan.
-A troll el van intézve.- mondtam egyszerűen és a kanapéhoz sétáltam, ahol a többiek ültek. Szokásos helyemet meghagyták, így a kanapé jobb oldalára kuporodtam.
Mindenki engem bámult a társaságuknból.
-Mi az, hogy el van intézve?- kérdezett vissza Justin halkan, aggodalmasan.
-Elintéztük.- vontam vállat fáradtan és ásítottam egyet. Így, hogy kiment belőlem a sok-sok adrenalin, rám telepedett a fáradtság.
-Mégis kivel?!- kérdezte a kiborulás szélén állva Zacharias.
-Harryvel és Ronnal.- adtam meg az egyszerű választ.
Mindenkit felcsigáztak a fordulatok, közelebb ültek hozzám, hogy semmiről ne maradjanak le.
-Harry Potterrel és Ron Weasleyvel mentél trollvadászatra?- kérdezte elkerekedett szemekkel Ernie, aki egy párnán ült a kandalló előtt.
-Igen.- körbe néztem a társaságon és láttam, hogy mindenki teljesen izgatott. Alig bírtak megülni, látszott rajtuk, hogy várnak minden apró részletet.- Csak akkor mesélek, ha nem mondjátok el senkinek. Nem akarom, hogy nagy híre menjen a dolognak.
-Akármire megesküszöm, csak mond.- Hannah szinte már az arcomban volt, annyira tudni akart a történtekről.
Felnevetve elkezdtem mesélni a történetet. Kihagytam, hogy Hermioneval miért voltunk éppen abban a mosdóban, nem szerettem volna, ha a többiek megtudnák a lány lelki állapotának helyzetét... De elmeséltem nekik, hogy hogy rontott be a troll, mikor jelent meg Harry és Ron, ezek után pedig mik következtek.
-És akkor végül elengedett minket McGalagony öt ponttal fejenként.- fejeztem be a történetet.
A többiek tátott szájjal néztek hol egymásra, hol rám.
-Azta...- suttogta maga elé Susan.- Én... Ez... Úristen...
-Na igen.- nevettem fel boldogan. Meg voltam könnyebbülve így, hogy mesélhettem nekik a történtekről.- McGalagony vacsorát emlegetett egyébként...- tettem hozzá kíváncsiskodva, ugyanis az étvágyam is megjött időközben.
-Leüt egy trollt és mire gondol?- kérdezte nagyot, szinte drámaian sóhajtva Justin.- A kajára.
Nevetve inkább szedtem egy tányért, megpakoltam étellel és nyugodtan enni kezdtem. A többiek már nemrég befejezték a saját vacsorájukat, így körülöttem ülve tovább tárgyalták ezt a troll témát és a mi lett volna ha... lehetőségeket.
-Bell!- vágódott le mellém a kanapé karjára Cedric egyszerűen.- Hogy vagy szőlődobáló?
A sütis tányérral a kezemben pislogtam fel rá.
ESTÁS LEYENDO
Veled minden tűzijáték...1/2[Fred Weasley ff.]
FanficAmikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasley-vel járni a Roxfortba. Utálatból lettünk barátok, barátokból legjobb barátok, végül elválaszthatatlan társak. Sok rizikó volt mindig is az él...