54. fejezet

1.6K 125 15
                                    

Másnap, fogalmam sem volt róla, hogy hogyan vagy miként, de a saját ágyamban keltem fel. Először értetlenül néztem körbe, hogy mégis hogy kerülhettem ide. Majd felnéztem, és megláttam a még mélyen alvó Ginnyt.

Mikor és hogyan kerültem én át a fiúk szobájából?

Minden esetre később, mikor rákérdeztem az ikrek csak homályos választ adtak, amire azóta sem derült fény.

Viszont ezen kívül volt egyéb érdekesség is az életünkbe. Ugyanis Harryvel a megérkezésünk után nagyjából egy héttel már érkeztek is a roxforti leveleink. Egyik reggel Ginnyvel éppen lementünk reggelizni, amikoris bejelentette, hogy leveleket kaptunk. Ginny máris izgatottan ugrott anyja mellé, hogy a sajátját azonnal felbonthassa, ugyanis végre megkapta a hivatalos levelét a Roxforttól. Na de hogy én is kaptam levelet?...

-Dumbledore már tudja, hogy itt vagy Harryvel.- magyarázta nekem Mr. Weasley.- Az ő eszén nem lehet túljárni!

Éppen átnéztem a saját levelemet, aminek tartalma nem tetszett, így inkább gratuláltam Ginnynek, hogy szeptembertől kezdve egy iskolába járhatunk. Ezután lejött Ron és Harry is, mire Ginny Harryt meglátva véletlenül lelökte a zabkásáját. Mosolyogva bújtam csak inkább vissza a levelem takarásába, hogy Ginny ne láthassa milyen jól szórakozom zavarán. HArry viszont nem tüntette ki különösebb figyelemmel a lányt.

Mr. Weasley a két fiúnak is odaadta a levelét, majd ahogy lecsörtetett Harryék nyomában Fred és George is, nekik is átadta sajátjukat.

Mindenki a saját leveleit böngészte. Az enyémben ott volt a vonat szokásos indulása a King's Cross pályaudvarról, alatta pedig egy kötelező olvasmányok lista is.

A másodikos tanulóknak a következő művekre lesz szükségük:

Dabrak, Miranda: Varázslástan alapfokon II. 
Lockhart, Gilderoy: Szakvéleményem szellemügyben
Lockhart, Gilderoy: Kirándulások a kísértetekkel
Lockhart, Gilderoy: Viszonyom a Vasorrúval
Lockhart, Gilderoy: Túrák a trollokkal
Lockhart, Gilderoy: Véres napok Vámpírföldön
Lockhart, Gilderoy: Vándorlások egy vérfarkassal
Lockhart, Gilderoy: Jó szomszédom, a jeti

Fred, aki már végig olvasta a saját listáját, most belesndított az enyémbe.

-Látom nektek is meg kell vennetek Lockhart összes könyvét.- állapította meg.- Az új sötét varázslatok kivédése tanár biztos Lockhart-rajongó. Tuti, hogy nő.

Fred elkapta anyja pillantását, és ezentúl inkább a lekváros kenyerével foglalkozott.

-Hurrá, Lockhart, alig várom!- motyogtam az orrom alatt úgy, hogy senki se hallja. Fred mellettem ülve mégis rám pillantott, és lehajtott feje alól hatalmas vigyor terült szét az arcán.

-Ez nem lesz olcsó mulattság.- nézett fel a szüleire George.- Lockhart könyvei nagyon drágák...

-Majd csak megvesszük őket valahogy.- legyintett Mrs. Weaslry, de arckifejezése ellentmondott derülátó szavainak.- Ginnynek sok mindent megtudunk szerezni használtan.

-Nahát, te idén leszel elsős a Roxfortban?- fordult Harry a lányhoz. 

Ginny bólintott, miközben a haja tövéig elvörösödött az arca, ezek után pedig a vajtartóba könyökölt. Harryvel csak ketten láttuk ezt az incidenst, ugyanis ekkor Percy lépett be a konyhába felöltözve, kötött mellényén ott villogott a prefektusi jelvény.

-Jó reggelt.- köszönt kurtán.- Szép napunk van.

Idő közben megérkezett Errol is, aki szinte azonnal felforult, amint földet ért. Ron motyogott neki valami csúnyát és a bagolytól kapott levelet kezdte olvasni. Hermione írt a fiúknak pár személyes dolgot, a végén pedig közölte, hogy jövő hét szerdán lesz Londonban, így találkozhatnánk vele az Abszol úton.

Veled minden tűzijáték...1/2[Fred Weasley ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora