Felvoltam rá készülve. A csontjaimban éreztem már előre a halál fájdalmát.
De talán még annál is fájdalmasabb volt az, amikor hirtelen csapódott nekem valami, és többé már nem zuhantam. Hanem ismét repültem.
Nem mertem kinyitni a szemem. Egyszerűen csak kapszkodtam a valamibe, ahol csak eltudtam kapni, mert féltem, hogy ez csak egy álom.
-Ara, nyisd ki a szemed és szedd össze magad!- szólt rám egy határozott hang. Amint felismertem azt, hogy ki beszél hozzám, csak úgy kipattantak a szemeim.
Félig meddig Fred seprűjén voltam már, George pedig próbált rá feltolni. Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy hogy kerülnek ide...
-Gyerünk már, lökd meg magad!- szólt rám türelmetlenül Fred, mire azonnal engedelmeskedtem.
Lendületet véve mögé huppantam és olyan szorosan öleltem át a derekát, mint még soha ezelőtt.
-Hé, nyugalom, mostmár minden rendben- tette rá finoman az egyik kezét az eném összekulcsolt kezeimre. A gyomromban megugrott valami, ami még biztos a halálfélelem utóhatása volt.- Már minden rendben...- suttogta, miközben félig hátra fordult hozzám.
-Én, ti...- nem bírtam folytatni, amit mondani akartam. A sikítástól pokolian égetett a torkom.
-Gondolom arra vagy kíváncsi hogy kerültünk ide- találta ki azonnal Fred, bár hangja és arca komor volt. Főleg miután mesélni kezdett.- Már az elején láttuk, hogy nem lesz jó vége ennek. Pontosabban, amikor csak rád küldték a gurkókat, akár volt nálad kvaff, akár nem. Úgyhogy lehoztuk a seprűinket. És milyen jól tettük te édes istenem. Ha nem lettünk volna itt te...
Erősebben szorítottam magamhoz Fred testét, teljesen a hátára simultam.
-De itt voltatok...- suttogtam neki nagy nehezen rekedten.
-De ha nem lettünk volna?!- hangjából tisztán kihallatszott az őszinte aggodalom.
-De itt voltatok...- ismételtem meg neki.
-Szálljunk le- kiáltotta nekünk oda George, mire Fred azonnal ereszkedni kezdett.
Amint földte értünk remegve öleltem még továbbra is magamhoz Fredet.
-Most engedj el- szólt rám határozottan, mire még jobban csak szorítottam.- Engedj, Ara, kérlek.
Szavai hallatán meglazult a vasmarokkal tartott szorításom, mire Fred azonnal megpördült és ide-oda cikázó szemekkel vizsgált meg.
-Melyikük volt az?- kérdezte azonnal, ahogy alaposan megvizsgálta az arcomat, nem tudom mit láthatott rajta.- Melyikük volt az?!- kérdezte egyre jobban kikelve magából.- Valaki hozzon egy istenverte vizet!- ordította el magát, a hátunk mögé célozva.
-Montague...- suttogtam neki rekedten.
-Megölöm- közölte hirtelen, mire elengedett, és már rohant is mögém. Megfordulni alig tudtam, nemhogy elkapni a kezét...
Fred úgy gázolt előre, mint egy felbőszített isten, aki le akar súlytani haragjával.
-Gyere ide te utolsó féreg!- ordított rá Montaguera, aki amint meglátta Fredet, már seprűre is szállt.
De elkapta azt a vörös hajú fiú és a földre rántotta. Mindenki döbbenten nézte az eseményeket. A kommentártori rész tombolt, ahogy az egész nézőtér is, fogalmam sincs ki mit mondhatott. Lent eddig Madam Hooch ordított a Mardekár csapatával, de mostmár Freddel kiabált, hogy eressze el Montaguet és ne ráncigálja.
KAMU SEDANG MEMBACA
Veled minden tűzijáték...1/2[Fred Weasley ff.]
Fiksi PenggemarAmikor az ember azt hinné, hogy a Roxfort önmagában is nehéz, akkor téved. Mert a legnehezebb Fred Weasley-vel járni a Roxfortba. Utálatból lettünk barátok, barátokból legjobb barátok, végül elválaszthatatlan társak. Sok rizikó volt mindig is az él...