63. fejezet

1.4K 120 16
                                    

Bűbájtan után, ahol Flitwick is elég keményen megizzasztott minket az év első napjához képest, ebédelni indultunk.

-Milyen óránk lesz még délután?- pillantottam rá a többiekre, ugyanis még nem jegyeztem meg az órarendünket.

-Egy pillanat...- szólt Susan és máris elővette a saját órarendjét.- Pitonnal bájitaltan.

-Ah, istenem, nem mondod?!- akadt ki Justin az elvarázsolt mennyezet felé fordulva.

-Miért rajzoltad körbe kis piros szivecskékkel Lockhart óráit?- kérte számon Zacharias Susant, amint kikapta a kezéből a lány órarendjét.

Susan csak elvörösödött és visszavette az órarendjét.

-Ezek a lányok.- forgatta meg a szemét Zacharias.

-Héj!- szóltunk rá kórusban Hannahval, ugyanis ez sértő volt ránk nézve. Egyenesen Lockhart ellenesek voltunk.

A délutánt átvészeltük Pitonnál, aki talán még a mandragóráknál is durvább volt. Rögtön dolgozatot íratott velünk abból, amit a nyáron tanultunk. Nálam csak úgy sercegett a papír, mint a hollóhátasoknál is, de a barátaimnak csak nem jött össze ez a spontán meglepi dolgozat. Ernie szomorúan bámult a papírjára, bár sok helyre írkált. Zacharias dühösen nézett hol Pitonra, hol a papírjára, ugyanis őket hibáztatta amiatt, mert nem tudta a kérdésekre a választ. Justin és Hannah világnyugalommal ültek a helyükön, tudván azt, hogy olyan elégtelent kapnak majd erre a dolgozatra, mint a fejük. Persze ez egyáltalán nem volt vicces, hogy ilyen jeggyel indítják az évet, ők ketten mégis lopva mosolyogtak egymásra, amikor Piton éppen nem feléjük nézett.

-Látom Finch-Fletchney úr és Abbott kisasszony sok tudást ragadott magához a nyáron.- jegyezte meg Piton gúnyosan.

-Nem tagadom.- felelte könnyedén Justin, mire elkerekedett szemekkel bámultam rá, hogy azonnal fogja be a száját.

-Látom ráadásul Fletchleynek kinyílt a szája is.- nézett rá Piton egyre dühösebben.

-Csak a mókusharapás miatt.- legyintett a fiú, mi pedig alig bírtuk visszatartani a nevetésünket, ugyanis tisztában voltunk ennek a háttér történetével. A fejemet lehajtva görnyedtem a padra, nehogy hangosan felnevessek, ugyanis vészesen kevés kellett hozzá...

-Tehát ezt még viccesnek is tartják?- kérdezte villogó szemekkel Piton.- Fletchley, büntetés!- majd odasuhant a fiúhoz, felkapta a dolgozatát és lebegő talárral visszasétált a tanári asztalhoz, ahová levágta a pergament.- A dolgozata pedig elégtelen!

-Köszönöm.- mondta teljesen komolyan a fiú és itt már muszáj voltam a számra tapasztani a kezem, ugyanis úgy jártam volna mint Hannah. Aki véletlenül felnevetett hangosan...

-A másik zsenipalánta! Abbott!- rivallt rá Piton Hannahra.- Maga is büntetésben lesz, mert viccesnek tartja Fletchley tiszteletlenségét.

-Köszönöm.- bólintott Hannah is komolyan, mire döbbenten néztem a lányra.

Piton az ő dolgozatát is elvette és elégtelenkét könyvelte el.

Óra után azonnal kifaggattam a két büntetésbe kerültet.

-Hát veletek meg mi a franc van?!

-Ugyan már, tavaly nem is voltunk büntetésben.- legyintett unottan Justin.

-Az nem azt jelenti, hogy most abban kell lennetek! Ráadásul az év első tanítási napján!

-Arabella, nyugi, nem fogunk bele halni.- nézett rám komolyan Hannah.- Te is voltál már büntetésben, ráadásul tavaly, már elsőben!

Veled minden tűzijáték...1/2[Fred Weasley ff.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang