1.BÖLÜM SAVAŞ BAŞLIYOR

995 15 0
                                    

13

Howard Strike ona aldırmadan devam etti:

"İlk kez yaptığımız bir şey bu. Hava ve kara savaşı konseptini ayırıyoruz. Hava saldırıları da Iraktaki ağır çaüşma ile eşzamanlı olarak başlayacak. Ancak Hava Kuvvetlerinin saldırıları psikolojik savaşa destek verme üzerinde yoğunlaşacak."

Durup nefes aldı, şimdi beyninin başka bir alanından veri topluyordu. Tekrar önünde duran Türkiye haritası üzerine odaklandı. "Şimdiye kadar konuştuklarımız orta, batı ve doğu için geçerli. Ancak en büyük hedef, bir tek şehir. Ülkenin can damarı."

Genelkurmay Başkanı, odadakileri dikkatli bakışlarla süzdü:

"Ve bu şehir dünyanın kalbi olarak da adlandırılabilir. Orası, İstanbul."

Donald Rumsfeld bedenindeki tüylerin hareketlendiğini hissetti. Sanki kutsal bir isimden bahsediliyordu. Neden böyle bir şey hissettiğini bilmiyordu doğrusu ama sanki genlerinin çok derinlerinde hafızası ile bağlantılı bir noktada gizli bir his vardı, İstanbul un kendisine ait olduğuna dair bir gizil duygu yaşatıyordu. İstanbul kelimesi ona her şeyden çok anlamlı gelmişti. Ülkesinin resmî kurumlarında ve resmî işaretlerdeki Roma imparatorluğu simgelerini hatırladı, doğal bir yakınlıktı hissettiği.

"Bu şehre hava saldırısını düzenlerken çok özenli davranacağız. Karşımıza hiçbir güç çıkmamalı. Elimizdeki bütün silahlarla bu şehri vurmak zorundayız. 82. Hava indirmenin de ana hedefi İstanbul. 101.

nin sonraki hedefi olan Ankara da işi bittikten hemen sonra İstanbul operasyonu başlayacak. Bu arada deniz piyadelerini de denizden İstanbul a yollamak istiyoruz ancak bilemiyorum... Çanakkale Boğazı, biliyorsunuz..."

Başkan ayağa kalktı. "Bu operasyon ile ilgili olarak CENTCOM da bir izleme merkezi oluşturuldu. Şimdi o merkeze gideceğiz. Bu iş bitmeden uyumak yok Don." Sanki Strike in daha fazla konuşmasını istemiyor gibiydi. Masadaki dosyayı alırken Başkan Yardımcısını kastederek, "Dick Avustralya dan döndükten sonra Washington da kalsın," dedi.

Florida CENTCOM dan izleyecekti savaşı.

Başkan, Air Force One dan Chicago ya, Adrian III. Lynam a telefon etti. Kamuoyunca pek bilinmeyen bu kişi ülkenin, dolayısıyla dünyanın en güçlü insanları arasında sayılabilirdi. Şu sıralar çok büyük faaliyetler içinde bulunmayan Ornicon adlı orta ölçekli bir madencilik ve enerji şirketinin dört gizli ortağından biriydi. Başkanın mensubu olduğu Evangalist kilisesinin önde gelen bağışçılarından biriydi.

Ve Türkiye ye açılan bu savaşın, perde arkasındaki planlayıcısıydı! Gelişmeler, Başkanın en büyük finansman destekçilerinden Bay Lynam a sürekli iletilmeliydi, sonuçta bu savaşı dört yıldır bekliyordu! İstanbul a dünyanın en büyük Evangalist kilisesini yaptırmaya yemin ettiği söyleniyordu.

Hep şunu derdi: "Unutma, biz bu topraklan istiyoruz üzerindeki insanları değil!"

23 Mayıs 2007 - Saat: 03.10 GENELKURMAY BAŞKANLIĞI / ANKARA

Genelkurmay Başkanı Hikmet Pars, Harekât Komuta Merkezindeki telsizin başından ayrılmıyordu. Deniz Piyade Tugayı Karargâhından sürekli olarak bölgedeki çatışma ile ilgili haberler geliyordu. Hükümetin

METAL FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin