127
"Aslında ellerinde hâlâ önemli miktarda zırhlı ve tank var. Bir kısım helikopterin de saklanmış olduğunu varsayabiliriz. Ancak beyler, şunu söyleyebiliriz ki, Türk Ordusu gerçekten kötü yakalandı."
"Evet, kötü yakalandılar. Hava saldırısı başladıktan sonra bir ordunun manevra yapması intihar olur. Birkaç denemeleri oldu ama..."
"Evet, Bolu Dağ Komando Tugayı..."
"Aslında fikir iyiydi. İstanbul konusunda ciddi olduklarını gösterir bu. Tugayın tamamı sivil otobüslerle İstanbul a yola çıktı ama yolda bizim F-15E lere yakalandılar."
"Kötü bir son."
"Öyle. Ancak pek çoğu kurtuldu ve şu anda ne yaptıklarını bilmiyoruz. Yakında 4. Mekanize Piyade Tümeni ile karşılaşırlar herhalde. Umarım cesurdurlar ki bizle temasa geçebilsinler."
"Sırada ne var?"
"İstanbul."
"Evet, gerçek kutsal şehir. Beş yüz küsur yıllık bir istila son bulmalı artık."
"Ankara dan daha zor olacak."
"Bence de. Yoğun biçimde oraya silahlı güç yığılıyor. II. Dünya Savaşı nda Ankara yi savunmayı düşünmemişti Türkler. Şimdi tehdidin yönü değiştiği için İstanbul u savunmayı düşünüyorlar. Bu adamların aslında iki başkenti var."
"Bizimkini mahvettiler!"
"Umarım çılgının biri karşılık olarak İstanbul a bir füze atmayı düşünmez."
"Belki de hak etmişlerdir."
"Neyse, biz işimize bakalım... İstanbul OpeRASyonunda ne olmasını bekliyoruz?"
"İstanbul Savaşı diyebiliriz ya da İstanbul un Yeniden Fethi."
"Ha haa, orayı alan birliğin komutanı da Fatih olarak adlandırılmah o zaman."
"4. Mekanize Piyade, İstanbul yolu üzerindeki engelleri kaldırmaya uğraşacak ve Marmara nm güneydoğu yakasında bir zıplama noktası kuracak. Şu anda Eskişehir yakınlarında olmalılar. Buradan izmit Körfezinin güney kıyısını hedefliyoruz. 82. Hava indirme Tümeni ve 101. nin Apache leri bu noktaya konuşlanacak. 15. ve 26. Deniz Piyade birlikleri Çanakkale den geçip denizden bir helikopter çıkartması için hazırlanacak. Yine arük bizim için klasikleşen yoğun bir hava saldırısı başlayacak, üstelik yoğun hava saldırısı kavramını yeniden tanımlamayı düşünüyoruz bu saldırıda. Bir süre sonra 82. ve Deniz Piyadeleri helikopterlerle kıyıdaki merkezî yerlere inecek ve köprüler oluşturacaklar. Merkezî semtlerde kontrol sağlanacak. 4. Mekanize Piyade Tümeni de İstanbul a doğru harekete geçecek. 4. Mekanize ye destek olarak 173. Hava indirme Alayını yollayacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METAL FIRTINA
AdventureMETAL FIRTINA METAL FIRTINA KAYIP NAAŞ METAL FIRTINA KURTULUŞ METAL FIRTINA 3.DÜNYA SAVAŞI METAL FIRTINA NÜKLEER DARBE METAL FIRTINA KIZIL KURT