89
emri aldılar. Gerekli ikmal gerçekleştirildikten sonra tekrar hareket edebilirler. İkmalin bir kısmı karadan, bir kısmı da havadan yapılıyor. 4. Mekanize Piyade Tümeni de hemen arkalarından ilerliyor. Şu anda Toros bölgesini geçmekle meşguller. 3. Zırhlı Süvari Alayından iki tabur kuzeye yöneldi. Hedefi, Gaziantep bölgesinde sağlam bir hat kurmak. Buradaki amaç Türklerin doğuda bir düzen oluşturup, ana muharip güçlere arkadan saldırmasını önlemek."
"Peki ya, şu Hatay daki Tugayları..."
"O tugay denizden füze ateşleri ve 82. Hava İndirme nin saldırıları ile dağıldı. Bazı ceplerde çaüşma oluyor ama gerektikçe hava desteği ile vuruluyorlar. 82. Hava indirme Tümeni esas hedefine intikal için hazırlıklara başladı."
"Peki, 101. Hava İndirme Tümeni ne yapıyor?"
"Şu saatlerde harekât için hazırlıklarını yapıyorlar. Kırıkkale bölgesinde bir yere intikal edecekler. Karargâh kuracakları yerler, Hava Kuvvetleri B-2 ve B-l 1er tarafından hazırlanıyor. Bir özel kuvvet birliği karargâh bölgesinde detay temizlik yapıyor. Sanırım fazla çatışmaya girmemişler."
"Bu iyi. Bayağı içerilerdeyiz desenize. Bu korkunç bir duygu. O topraklar bir asker için kutsaldır neredeyse. Bütün Avrupa nm bir zamanlar kovalandığı yerler ne de olsa."
"Peki ya, şu uçak gemisi olayı..."
"Bence o yarım kalmış bir iş ve halk içinde insanların motivasyonunu artırmış."
"O işi bitirelim, hem de tam bir gösteri yaparak. Sonra da..."
"Sonra da İstanbul u sallayalım. Şu an yapılan hava saldırıları sadece askerî birimler üzerinde gerçekleştiriliyor, ancak İstanbul u hâlâ dokunulmamış varsayabiliriz. O şehri korkunç bir şekilde sarsmalıyız, bizim geldiğimizi gerçekten anlamalılar. "
"Tamamdır, bunun için gerekli çalışma zaten var. Bundan sonra yapılacak olan şeyler belli o zaman... Anıtkabir in bombalanması, İstanbul ve Ankara nm ele geçirilmesi. Sonra da operasyonun ikinci kısmı başlayabilir. Rum Millî Muhafız ordusuna haber verildi, teyakkuzdalar. Oradaki Türk Birliklerine yapılan saldırılar iki gündür yoğunlaştırıldı; sonuç alındığı belirtiliyor. Ermenistan daki irtibat timlerimiz, sınır bölgesinde Türk askerî hareketliliği olan yerleri belirledi. Sanırım hepsi toprak altına girmek için siper kazıyormuş."
"Hâlâ siper kazıyorlar ha.."
"Onları hazırlıksız yakaladık."
"Evet çocuklar, onları hazırlıksız yakaladık."
"Hava Kuvvetleri ne halde?"
" Arük hava aktivitesi görülmüyor. Uçakların çoğu vuruldu, eksik kalanların nerede olduğunu bilmiyoruz. Ama ortaya çıkacak bir havaalanları yok artık. Bütün havaalanlarında Özel Kuvvet operasyonları düzenlendi. Birliklerimiz her yere girip çıkabiliyor. Atatürk Barajı da hâlâ bizim elimizde. Bunu bir deneme olarak düşünmüştük ama cevap veren Türk birliklerine karşı yapılan hava saldırıları o
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METAL FIRTINA
AdventureMETAL FIRTINA METAL FIRTINA KAYIP NAAŞ METAL FIRTINA KURTULUŞ METAL FIRTINA 3.DÜNYA SAVAŞI METAL FIRTINA NÜKLEER DARBE METAL FIRTINA KIZIL KURT