59
"Gökhan Birdağ... Türkiye den geçip Tibet e gitmekte olan Frank Consal adlı Fransız m yerine geçirileli on altı yıl olmuş. Otuz alü yaşında. Gri Takım üyesi..." Nihayet kafasını kaldırdı. "Sizlerden fazla kalmadı biliyor musun?" Tükürür gibi konuşuyordu. "Gri Takımmış..."
Yüzünde küçümseyen ve nefret dolu bir ifade vardı. "Sizi üreten zihniyet saçmalıktı zaten. Düşmanla mücadelenin böylesi mi kalmış! Orada burada bir iki tane güya zararlı yabancıyı temizle! Yakalanırsanız ne olacak?! Böyle bir skandalin Türkiye ye vereceği zararı hayal edebiliyor musun? Ki zaten senin sefil kimliğin açığa çıkmış. Ama sana teşekkür etmeliyim. Senin sayende Gri Takım operasyonunun silinmesi gereken hatalı bir denklem olduğuna ikna edebildim amirlerimi. Şimdi kalanınızı geri çağırıp gerekeni yapmak kaldı sadece."
Gökhan boğazını temizledi:
"Galiba ülkem için yaptıklarıma karşılık teşekkür yerine bir kurşun alacağım ha!"
Adam güldü:
"En azından gerçekçisin."
Gökhan omuz silkti:
"Ne yaparsan yap, ama önce beni bir dinle. Bu aslanların şefi sen olmalısın. Buraya gelip karşıma geçmeden önce de beni temizletebilirdin. Madem buraya kadar geldin önemli bir bilgiyi amirlerine ilet."
Adam bir an sandalyesini geriye itip bir dirseğini masaya dayayarak sigarasını yakana dek sustu. Dumanı üflerken, "Beni düşündüğün için sağ ol," dedi. "Buyur konuş."
Gökhan kafasına vurulan yer zonkladığı için yüzünü buruştururken, "Ülkemi ve halkımı düşünüyorum," dedi. "Yanımda getirdiğim bir dosya var. İncelenirse benimle aynı sonuca varılacaktır. Amerika yakın zamanda Türkiye ye saldıracak."
Adam bir an Gökhan m suratına ciddi ciddi bakü. Gökhan o kısacık sürede söylediğinin ciddiye alınacağı konusunda bir umuda kapıldı ama ardından bir kahkaha patladı:
"Ne martaval atacağını merak ediyordum ama bu kadarını beklemiyordum doğrusu! Pes yani!" diyerek güldü, güldükçe kendini tutamıyordu. Ayağa kalkıp, hâlâ tebessüm bile etmemiş adamlarının iri göğüslerine elini vuruyordu.
Gökhan, "Bunu kurtulmak veya süre kazanmak için söylemiyorum. İstersen hemen şimdi vur beni ama dosyayı incele," dedi. "Türkiye deki Bor, Toryum ve Uranyum rezervleriyle ilgili planları var Amerika nın. İngilizce anlaşmaya bakarsan Ornicron adlı bir şirkete satmış bile. Anlaşmanın geçerli olacağı tarih Aralık."
"Boş versene be!" dedi adam hâlâ gülerken. "Yine de için rahat olacaksa dosyayı amirlerime veririm ama ABD ile müttefik olduğumuzu unutmuşsun sen. Yıllardır yurtdışında başka kimlikle yaşarken beynini yemişsin. Adamlar bir madeni almak isteseler birkaç rüşvet verip halletmezler mi?"
Sonra birden ciddileşti, adamlarına eliyle bir işaret verdi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METAL FIRTINA
AdventureMETAL FIRTINA METAL FIRTINA KAYIP NAAŞ METAL FIRTINA KURTULUŞ METAL FIRTINA 3.DÜNYA SAVAŞI METAL FIRTINA NÜKLEER DARBE METAL FIRTINA KIZIL KURT