1.BÖLÜM SAVAŞ BAŞLIYOR

659 14 0
                                    

49

Elinde, arabadaki bombayı uzaktan patlatacak kumandayı tutan Elk Schmith, gençlerin ne yapacağını anlayınca hemen Gerard VVerchtmann isimli yaşlı Alman ı aradı.

Gerard VVerchtmann tam bu sırada arabayı görebileceği köşeyi dönmüştü. Karşı tarafın konuşmasına fırsat vermeden "Bu gençler ne yapıyor?" diye sordu.

Elk, "Bunlar Pim Fortuyn yandaşı bir grup Hollandalı dazlak efendim, ne yapalım?" diye cevap verdi.

Gerard VVerchtmann sadece iki saniye düşündü. "Adamımız köşeyi döndükten sonra olayı görmesi için birkaç saniye bekle ve bombayı patlat," emrini verdikten sonra durmadan caddenin karşısına geçip olanları açıkça görebileceği bir konuma doğru yürüdü.

Frank arabasını park ettiği sokağa girdiğinde Marit van der Elshout ön cama ilk darbeyi indiriyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışırken kaputa ve diğer camlara da darbeler indi. Bir an ne yapması gerektiğine karar veremedi. Gençleri engellemeye mi koşmalıydı, yoksa caddenin karşısına mı geçmeliydi?

Sigorta zararını karşılardı büyük ihtimalle ama hasta olduğu mazeretiyle okula gitmediği gün arabasının Rotterdam da parçalandığının öğrenilmesi bir sorun yaratırdı.

Tam bu sırada arabanın patlaması kararsızlığını sona erdirdi.

Frank bunun bir bomba işi olduğunu anlayabilecek bilgiye sahipti. Anında dönüp caddenin ters yönüne yürümeye başladı.

Arük okulu da, sigortayı da dert etmiyordu. Aslında Frank Consal m dertlerinin hiçbirinin önemi kalmamıştı. Derinlerde uyuyan bir kimlik yeniden doğmuştu ve bu bomba onun dertlerini taşıyordu. Gökhan Birdağ, açığa çıktığını düşünüyordu. Bu bomba o gençler için değil, kendisi için hazırlanmıştı. Gençler arabaya saldırarak mekanizmayı harekete geçirmiş olmalıydı.

Gri Takım dan birinin kimliğinin tespit edilerek öldürülmeye çalışılması çok büyük bir sorundu. Talimatlara göre hemen Bonn a hareket edip, oradaki banka kasasında bulunan para ve sahte kimliği alıp Türkiye ye hareket etmeliydi.

Tam on alü yıldır Frank Consal ismiyle yaşamış, evlenmiş, çalışmış ve gelen talimatlar doğrultusunda örgütün belirlediği Türkiye nin düşmanı ve çıkarlarına zararlı olduğu tespit edilen kişileri temizlemişti.

İlk gördüğü boş taksiyi durdurdu.

"Beni Bonn a götürmek için ne kadar istersin?" diye sordu.

Taksi şoförü bu çılgın müşterinin inmesini söylemek için geri döndüğünde, adamın gözlerindeki ifadeden çekindi. O sırada aklına gelen ilk rakamı söyledi.

"Üç yüz euro."

Gökhan cebinden kalın bir tomar para çıkardı.

"Üç yüz euro burada, al," dedi. "Yol boyunca sessiz olursan Bonn a vardığımızda bir üç yüz daha senin olacak. Hadi gidelim."

METAL FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin