1.BÖLÜM SAVAŞ BAŞLIYOR

437 5 0
                                    

121

"Bunun onları korkutacağını sanmam Başkanım, zaten bunu yapıyorsunuz," dedi.

Bu çılgın adamın durdurulması lazımdı arük ama senatörlerin çoğu öldüğü için olağanüstü yönetim ilan edilmişti.

Başkan canlı yayma çıkarak insanları yatıştıracak bir konuşma yapacaktı. Tüm dünya ekran başına geçip bu konuşmayı dinleyecekti.

Robert Müller in cebi çaldı. Gelen, günün en iyi haberiydi. Prompter dan, hazırlanmış yazıyı çalışan Başkanın yanma gelip kulağına fısıldadı. "Adamımızın yeri tespit edilmiş. New York ta bir motelde... Birazdan baskın yapılacak."

Başkan, iki elini kaldırıp yumruklarını havaya salladı. "İşte bu! İşte bu!" Sonra birden döndü ve, "O zaman konuşmayı erteleyelim," dedi. "Yakalandığı haberini de vereyim!" Robert Müller in şaşkın bakışları alünda ayağa kalkıp yakasını tuttu. "Daha iyisi, baskını benim konuşmam sırasında canlı verelim. Bu, ABD nin gücünü gösterir."

Hemen emirler yağdırmaya başladı. FBI Başkanı baskın için motelin dışında bekleyen time telefonla durumu iletti. Bu canlı yayın hazırlıkları baskını yarım saat kadar geciktirecekti.

28 Mayıs 2007 - Saat: 16.10 NEW YORK

Gökhan m silahmdaki kurşunlar, dışarıda baskın için bekleyenlerinkinden elbette daha azdı. Gökhan buradan kurtulma şansının az olduğunun bilincindeydi.

Ekrana sık sık yansıtılan yüzünü Washington dan gelen dehşet görüntülerinin arasında görmüş ve dışarıyı kontrol ettiğinde çoktan sarılmış olduğunu anlamıştı. Bekliyorlardı.

Eğer yakalanırsa felaket olurdu. Hem ülkesini, halkını kurtaramamış, hem de ABD nin eline Türkler aleyhine bir propaganda imkânı vermiş olacaktı. Medya, ABD nin Türkiye ye haksız saldırısını tamamen unutturacak, terörist bir halkın cezalandırılması olarak sunacaktı yapılanları. İnsanlar bir süre sonra olayların sıralamasını bile medyanın verdiği gibi hatırlayabilirdi...

Yani önce Türkler ABD de insanlık suçu işleyip nükleer bir terör yaptılar, ABD daha sonra Türkiye ye saldırdı... Şimdiden bu tür yorumlar duyuluyordu. Güya ABD böyle bir terörün istihbaratını almış, yapılmadan engellemek için Türkiye gibi bir nükleer terör devletinin yarattığı tehlikelerden dünyayı korumaya kalkmıştı.

Buradan kaçmalı veya kurşunlardan birini kendine sıkmalıydı. Birden küçük bir ihtimal de olsa bir şansı olduğunu düşündü.

Hemen resepsiyonu arayıp Randy adlı delikanlıya, acil olarak bir şişe viski getirirse kendisine yüz dolar vereceğini söyledi.

Dışarıda canlı yayın hazırlıkları yapılırken Başkanın konuşmasının jeneriği giriyordu. Başkanın manasız suratı ekranı doldururken kapı çalındı.

Gökhan, Randy ye kapıyı açü. "Masaya bırak delikanlı," dedi. Randy şişeyi masaya bırakırken,

METAL FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin