1.BÖLÜM SAVAŞ BAŞLIYOR

532 11 0
                                    

80

Evi ateşe verebilmek için garaja benzin almaya giderken iki hizmetçiyi mutfakta buldu. Akşam yemeği için hazırlık yapıyorlardı. Çok fazla düşünecek zaman yoktu, görevi önemliydi, iki el ateş etti.

Gazı açarak, garaja geçti. Benzin bidonuyla güvenlik ve Ramirez in çalışma odası başta olmak üzere her yeri benzine buladı.

Pencereleri karanlık olan Mercedes ile çiftlik kapısındaki iki silahlı adama ilerlerken ilk dumanlar çıkmaya başlamıştı.

Şansına iki adam da evden çıkan dumanları merak ettikleri için aynı taraftan şoför penceresine yanaşü. Gökhan cam inerken ateşe başladı. Adamlardan birisi geriye devrilirken elindeki makineli tüfeğin tetiğine asıldı ama mermileri gökyüzüne boşalttı.

Gökhan arabadan inip çiftlik kapısını açtı ve radyoyu bir haber istasyonuna ayarlayarak uzun yolculuğuna başladı. Savaş ile ilgili bütün bilgileri öğrenmeli ve bir kayıt yapmalıydı. Washington ikinci durağı olacaktı; önce New York a uğrayıp yapacağı kaydın kopyasını uluslararası ajanslara vermeliydi... Hiroşima ya atılanın en az iki katı tahrip gücüne sahip iki nükleer bomba, ABD nin en önemli iki kentinde patlamak üzere programlanmayı bekliyordu. Ve Gökhan, Amerikan askerleri Türkiye den çekilmezse cehennemi onların evine getirmeye kararlıydı.

Ne demişti Kurt a; "Savaşı ABD nin evine taşımayan hiçbir gücün galip gelme imkânı yoktur!"

25 Mayıs 2007- Saat: 16.00 ALMANYA - BERLİN

Türkiye nin Almanya Büyükelçisi Onur Türkoğlu, Almanya Dışişleri Bakanı Josca Fischer ile olan randevusuna büyük bir heyecanla gidiyordu. Koltuğunun altındaki dosya belki de ulusunun kaderini belirleyecekti.

Bu randevu, beklediğinden geç verilmişti. Fransa, ingiltere, Rusya ve italya da da Türk büyükelçileri acil koduyla iletilen bu dosyaları muhataplarına bir an önce teslim etmeye çalışıyorlardı. ABD nin acımasız saldırısına karşı BM den bir sonuç almak mümkün görünmüyordu, ancak büyük ülkeleri tek tek ikna etmek gerekecekti.

En çok Almanya da olmak üzere bütün Avrupa da Türkler protesto gösterileri yapıyor, hatta bazen işi şiddet eylemlerine döküyorlardı.

Koridoru döndüğünde Josca Fischer in yanında yardımcısı olduğu halde oda kapısında onu beklediğini gördü. Bu umut vericiydi. Bu adam her zaman Türk dostu olmuştu. Almanya Türkiye nin AB ye girmesi için çok çabalamış ama başta Fransa olmak üzere bu birlikteliğe engel olmak isteyenlerin başarılı olmasını engelleyememişti. Ama bu, önemli fikir ayrılıklarının tetikleyicisi olmuştu; Türkiye nin dışarıda bırakılması, hâlâ birliğe uyum sağlamayan Doğu Bloku ülkeleri, ekonomik başarısızlıklar ve ABD nin politik oyunları AB nin sonunu getirmek üzereydi.

Büyükelçiye gülümseyerek elini sıkü Bakan. Hemen odaya girdiler.

Onur Türkoğlu gergindi, "Sayın Bakan," dedi. "Müsaadenizle hemen konuya girmek istiyorum."

Fischer, "Elbette, sizi anlıyorum. Buyurun," dedi.

METAL FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin