94
ABD nin uzun vadeli enerji ve uzay teknolojisi Bor minerali üzerine. Türkiye bu açıdan neredeyse bir tekel. Dünyanın kaliteli Bor rezervinin yüzde 70-80 i tek başına bu ülkede. Unutmayın, petrol birçok ülkede olduğu için tekel oluşturamazdı, buna rağmen politikaları nasıl belirledi! Oysa Bor, bu açıdan tek bir ülkenin elinde olmak için çok büyük bir güç! Üstelik bir de bu ülke süper güçse dünyanın tek hakimi olur!"
Odadaki herkes gözlerindeki umut ışıltısı ile birbirine baktı.
"ABD tek süper güç ama eğer bu tezimizi diğer ülkelere anlatırsak toplu olarak harekete geçebilirler."
Ve toplantı büyük bir memnuniyetle sona erdi. Hemen o ülkelerdeki büyükelçilere şifreli olarak rapor gönderildi, raporların hükümet başkanlarına ilk elden verilmesi istendi. Rapor verildikten sonra Tayyip Erdoğan, Başkan veya Başbakanlarla telefonla görüştü.
Sonuç...
Sessizlik!
Tayyip Erdoğan başını ellerinin arasına aldı. Anıtkabir in, oradaki bombalanmış insanların görüntüsü sesi kısılmış bir televizyonda gösterilip duruyordu. "Neden?" diye düşündü. "Neden hâlâ harekete geçmiyorlar?"
Fransa, Almanya, ingiltere, italya, Japonya, Rusya, Hindistan ve Çin... Raporları aldıklarından beri hiçbirinden bir ses çıkmamıştı. Belki de hata etmişlerdi. Bu şekilde ABD nin işgal için nasıl bir gerekçesi olduğunu, ne kadar kararlı olduğunu da açıklamış olduk, diye düşündü.
Böyle bir durumda kozlarını açık oynamak yerine gelişmeleri, Türkiye nin ezilmesini bekleyip daha sinsi bir çözüm düşünebilirlerdi.
Örneğin Bor rezervinin bir kısmı Rusya ve Kazakistan daydı. Rusya veya Çin, Kazakistan ı ele geçirmek için operasyon başlatabilirdi.
"Ben elimden geleni yaptım," diye mırıldandı.
Türkiye nin Anadolu daki bin yıllık macerası onun Başbakanlığı döneminde mi sona erecekti? içinde, yüreğini parçalayan bir isyanla ayağa kalktı.
"Şu adamlara bir daha telefon edelim!" diye bağırdı.
28 Mayıs 2007 - Saat: 01.15
ANKARA / POLATLI NİN 50KM GÜNEYİ
1. Zırhlı Süvari Tümeninin bekleyişi sona ermek üzereydi. Operasyona devam etmek için 4. Mekanize Piyade Tümeninin pozisyonunu almasını bekliyorlardı. Amerikan Birlikleri, Türkiye Cumhuriyeti nin kalbindeydi şimdi. 4. Mekanize Piyadenin ileri ucunu oluşturan Humvee araçları uzaklarda görülmüştü ve derinlemesine bir keşif harekâtı gerçekleştiriyorlardı. 3. Zırhlı Süvari Alayı ise çok fazla kayıp vermiş ve kuvvetlerinin bir bölümünü Gaziantep bölgesine gönderdiği için göz ardı edilebilir bir kuvvet haline dönüşmüştü. Diğer birliklerin de durumu çok iyi sayılmazdı. Türk Ordusunun şiddetli karşı koyusu nedeniyle Amerikan askerleri inanılmaz bir yorgunluk ve bitkinlik içindeydi. Her an kayıp haberleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METAL FIRTINA
AdventureMETAL FIRTINA METAL FIRTINA KAYIP NAAŞ METAL FIRTINA KURTULUŞ METAL FIRTINA 3.DÜNYA SAVAŞI METAL FIRTINA NÜKLEER DARBE METAL FIRTINA KIZIL KURT