1.BÖLÜM SAVAŞ BAŞLIYOR

546 11 0
                                    

79

tuttuğu gibi silahlı kolu kendine çekti ve diziyle kırdı. Artık bir silahı vardı, gözlerini kapaüp çıkan seslere doğru ateş etmeye başladı.

Silah ateşlemeyi kestiğinde beşini öldürdüğünü düşünüyordu. En baştan beri plan, birini sağ bırakmaktı. Korku dolu nefes seslerini takip ettiğinde adamı boynundan kavradı. "Lütfen... Lütfen Sinyor, beni öldürmeyin!" dedi adam. Gökhan gülümsedi. Bingo! Ramirez di kurtulan.

Çaüşma başladıktan sonra dışarıdaki iki adam kapıyı kapatmış, dışarıda mevzilenmişlerdi. Gökhan kendini dışarı atsa vurulacağı kesindi. Koridordan sızan ışıkta adamların kapıyı ittiğini ama kilitlemediğini fark etti. Bu büyük bir hataydı. Tekmeyle kapıyı itip Ramirez in vücudunu kendine kalkan yapü. Ramirez adamlarına ateş etmemeleri için bağırıyordu.

Koridorda adamların saklanabileceği bir yer yoktu, sadece eğilip kapıya doğru hedef almışlardı. Ramirez in emirleri ellerini kollarını bağlıyordu ama Gökhan tereddüt etmeden ateş etti. Atışları isabetliydi. Ramirez ağlamaya başlamıştı.

"Yukarıda kimse var mı?" diye sordu Gökhan.

Ramirez hâlâ ağlıyordu. Gökhan silahın kabzasıyla hafifçe vurdu. "Kendine gel. Sadece çantalarımı alıp gideceğim, seni öldürmeyeceğim. Çünkü burayı cesetlerden temizleyip, olayların üstünü kapayacaksın. Kimse burada olanları bilmeyecek, yetkililere başvurmayacaksın. Bunu yaparsan çok fazla soru sorulur ve şu anda işe yarayan bütün bağlantıların seni satar."

Adam birden sakinleşti. Gökhan in dedikleri kısmen doğruydu, fakat Ramirez in konuşma ihtimalini göze alamazdı. Eğer konuşursa onu hemen bulurlar ama kimseyi sağ bırakmazsa gizemi çözmeleri birkaç gün sürerdi. Bu da ona yeterdi.

Ramirez sırtını dikleştirip, "Sadece iki hizmetçi ve devriye gezen birkaç adamım var," dedi. Adamın karısı ve çocukları Meksika tarafında yaşıyordu, buraya bazen lüks fahişeler gelip gidiyor, patronlarına uyuşturucu ve seksin bol olduğu partiler düzenliyorlardı.

"Niye silah seslerine gelmediler adamların?"

"Bazen burada fazla gürültülü işler yapıyoruz, ses duyulmasın diye duvarlar takviyeli."

Gökhan, "Demek ki ilk tutsak veya işkence yapılacak olan ben değilmişim," diye düşündü.

Evin içine girdiklerinde çalışma odasına yönlendirdi Ramirez i Gökhan. Odada susturuculu bir silah gördüğünü hatırlıyordu. Sırt çantaları ve silah Ramirez in zemindeki geniş kasasmdaydı, açürıp aldı. Çantaları kontrol edip, içindekilere dokunulmamış olduğunu görünce rahatladı. Kasada bulduğu nakit birkaç bin doları ve iki sahte kimliği de cebine soktu.

Susturuculu silahı alınca tavandaki kamerayı işaret etti. "Güvenlik odasını göster hadi," dedi Gökhan. Bazı odalarda ve çiftliğin girişinde kamera vardı. Kendisiyle ilgili her türlü izi silmeliydi.

Güvenlik odası boştu. Kayıtların başında, görevli biri durmuyordu. Dursa, zaten şimdiye kadar alarm verilmeliydi. Gökhan, Ramirez e artık ihtiyacı kalmadığını düşündü. Adamı iki adım ileri itip susturuculu ile ensesine mermiyi sıkü. Yavaşça yere yığıldı Ramirez. Odadaki küçük kamera dikkatini çekti, yanma aldı. Yapması gereken kayıt için ihtiyacı vardı buna.

METAL FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin