73
"Peki Fahri Paşa. Bunları Ankara ya yaklaşmadan durdurun. Hedefiniz, ne pahasına olursa olsun 1. Zırhlı Süvari Tümenini durdurmak. Gerisi Allah kerim..."
"Komutanım, 9. Tank Tugayı ve 28. Mekanize Tugay harekete geçmek üzere hazırlanıyor. Birlikler hemen karargâhını terk etmeli. Çok hızlı olmalıyız."
"Komuta sende Paşam, ne istiyorsan onu yap. Beni bilgilendir."
Operatör subay koşarak yanlarına geldi:
"Komutanım, şiddetli bir hava saldırısı dalgası geliyor. Hava sahamıza Irak tan ve Akdeniz üzerinden çok fazla sayıda uçağın girdiği tespit edildi."
Hikmet Pars gözlerini radar ekranına dikti, Türk hava sahası Amerikan uçakları tarafından istila edilmiş gibiydi. Sınırları belirten çizgilerin etrafı sarı noktalarla dolmuştu. Gizli Harekât Merkezine gitmenin zamanı gelmişti. Hazırlıklarını yapü ve Harekât Merkezinin gizli çıkış kapısına gitti. Arkasından bir subay ordusu onu izliyordu. Sivil araçları kullanarak Ankara nm biraz dışındaki bir merkeze gitmeleri gerekiyordu.
Sivil konvoy Genelkurmaydan uzaklaşırken Hikmet Pars ardına bakü. Genelkurmay Binası yerle bir olmuştu. Yüzlerce metrelik bir alandaki binaların hepsi hasarlıydı. Koşuşturan insanlar, hızla hareket eden ambulanslar ve itfaiye araçları, insanları sakinleştirmeye çalışan polis ve jandarmalar... Ortalık tam bir kaos içindeydi. Düzen bozulmamıştı henüz. İnsanlar bir felaket ile karşılaştıklarında davranmaları gerektiği gibi davranıyorlardı. Ancak bu, daha başlangıçtı. Felaket her an şiddetini artırarak insanların üzerine yükleniyordu.
Siren sesleri hiç durmadan devam ederken Hikmet Pars, aracın camından gökyüzüne baktı. Mermi hızında hareket eden cisimler, ki bunların geliştirilmiş Tomahawk 1ar* olduğuna şüphesi yoktu, Ankara semalarını dolduruyordu. Hikmet Paşa son kez ardına baktığında, bazı füzelerin Bakanlıklar bölgesinde patladığını fark etti. Bir daha da ardına bakmadı.
* Uçak ve gemilerden aülan uzun menzilli güdümlü füzeler
24 Mayıs 2007 - Saat: 11.30 DİYARBAKIR
Diyarbakır Emniyet Müdürlüğünde bir kargaşa gözüküyordu. Sürekli olarak yasadışı gösteri ve çaüşma haberleri geliyordu. Ama polislerin bunlara müdahale etmesine imkân yoktu, zira Emniyet Binası da kuşatma altındaydı. Teröristler iki cadde girişinde yığmak yapmış, saklandıkları yerden uzun menzilli silahlarla taciz aüşma başlamışlardı. Polisler de kum torbalarıyla yapılan siperlerin ardından onlara karşılık veriyordu.
Emniyet Müdürü Koray Hepcan durumun iyi olmadığını, bu teröristlerin isteseler el bombaları veya roketatarlarla saldırabileceğini iyi biliyordu. İstedikleri, sadece onları teslim olmaya zorlamaktı.
Savaşla ilgili ilk haberlerden sonra PKK Kongra-Gel üyesi bazı kişiler halkı meydanlarda düzenlenen gösterilere katılmaya zorlamıştı. Ardından resmî binalar silahlı teröristler tarafından işgal edilmeye başlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METAL FIRTINA
AdventureMETAL FIRTINA METAL FIRTINA KAYIP NAAŞ METAL FIRTINA KURTULUŞ METAL FIRTINA 3.DÜNYA SAVAŞI METAL FIRTINA NÜKLEER DARBE METAL FIRTINA KIZIL KURT