77
"Sanmıyorum. Bina vuruldu ama pek bir şey çıkmadı."
Bu sırada baş sekreter odaya girip FBI Başkanı Robert Müller in aradığını söyledi. Başkan telefonu kaldırırken, "Howdy/ Ankara yi aldığın zaman bana haber ver," dedi. "Evet Müller, bu Türkler hâlâ niye kamplara tıkılmadı?"
Hareket sırasında ABD deki Türklerin kamplara konulmasına karar verilmişti ve toplama, harekât gecesi başlamıştı oysa hâlâ birçok Türk serbestti ve olaylar çıkarıyorlardı.
Robert Müller ülkede kaçak işçi olarak çalışan Türklerin sayısını tam olarak bilmediklerini hatırlattı Başkana. Ama kısa zamanda sesleri soluklan kesilecekti.
25 Mayıs 2007 - Saat: 11.30
NEW MEXICO YAKINLARINDA BİR ÇİFTLİK
Hizmetçi kahvaltıyı getireli bir saat olmuştu ama Gökhan hiçbir şeye dokunmamışü. Bekliyordu, dinliyordu, iki gün önce, sarı bir lambanın aydınlattığı yeraltındaki odasında birden bir konuktan, esire dönüşmüştü.
ABD ye geleli iki ay olmuştu. Kurt un karmaşık mafya bağlantıları onu yüküyle beraber oradan oraya aktarıp durmuştu, iki sırt çantası vardı her zaman yanında. Ve bu sırt çantalarında Hiroşima ya atılan bombanın birkaç katı gücünde iki nükleer bomba, ilk planları, beş tane alabilmekti ama bunu başaramamışlardı. İki tane de çok işe yarardı eğer gerekli şekilde kullanılabilirse.
Gökhan her zaman dikkatliydi; Kurt un, "Bunların bana borçları var, bu nedenle bir yere kadar güvenebilirsin. Ama bir yere kadar. Unutma, bu dünyaya girmek için bu adamlar ya anasını satar, ya babasını... Beni veya seni haydi haydi satarlar," diye uyarısına da hiç gerek yoktu.
Hiçbir şekilde ABD de yaşayan Türklerle veya teşkilatın bağlantılarıyla temasa geçmemişti. Meksika sınırından ABD ye girdiğinden beri bu çiftlikte gelişmeleri bekliyordu.
Tabii ki çiftliğinde kaldığı Ramirez in ve adamlarının meraksızlığı doğal olmayacak kadar olağanüstüydü. Ev sahibi Ramirez ilk birkaç gün dost olma çabalarının karşılıksız kaldığını görünce Gökhan ı yok gibi kabul etmeye başlamıştı.
Sınırın iki yakasında da; yani hem ABD de, hem de Meksika da etkili bir insandı Ramirez... Küçük ölçekte bir gücü olmasına rağmen, özellikle yapabileceklerinin sınırını aşmayarak ve yerel bağlarını her zaman memnun ederek başarılı bir iş sürdürüyordu. Gökhan, Ramirez in sık sık kendisini cahil bir adam gibi göstermeye çalışan tavırlarına kanmamıştı. Bu adam bir yılanı bile deliğinden çıkarır, yerine yerleşirdi.
İşte şimdi, birdenbire şartlar değişivermişti. Ramirez in silahlı adamları odayı basıp, Gökhan m karşı koymasına fırsat vermeden çantaları alıp gitmiş, kapıyı da üzerine kilitlemişlerdi. Bombaların işe yaraması için kodlara ihtiyaç vardı ve bu nedenle de Gökhan a muhtaçtılar.
Gökhan hapsedildiği odada etrafı dinliyordu. Harekete geçme vakti gelmek üzereydi. Ondan ne istiyorlarsa çok kısa bir süre içinde almaya geleceklerdi. Nitekim kalabalık ayak seslerini duyunca gülümsedi. Ne kadar kalabalık olursa o kadar iyiydi. Kahvaltı tepsisindeki plastik kaşığı aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METAL FIRTINA
AdventureMETAL FIRTINA METAL FIRTINA KAYIP NAAŞ METAL FIRTINA KURTULUŞ METAL FIRTINA 3.DÜNYA SAVAŞI METAL FIRTINA NÜKLEER DARBE METAL FIRTINA KIZIL KURT