Dağdan bir sürü pınar suyu topladıktan sonra, Wang Lin suyu, boncuğu kullanarak Ling Qi dolu pınar suyuna çevirmeye başlamıştı. Saat gece on olduğunda, kapıyı kilitledi. Bir önlem olarak, ipin bir ucunu kapıya ve diğer ucunu da koluna bağlamıştı, böylece birisi kapıyı açarsa hemen fark edecekti.
Pınar suyundan birkaç yudum aldıktan sonra, vücudunun ısındığını hissetmişti. Ardından genç adam rüyaya girmek için boncuğu seyretmeye başlamıştı.
Sınırsız rüya boşluğunda, Wang Lin pratik yapmaya başlamak için bağdaş kurup yere oturmuştu. Genç adam pratik yaparken, etrafındaki ışıklar daha nazikleşmişti.(?) Wang Lin farkında değildi ama ışıklar bedenine giriyordu.
Bir gün boyunca burada kaldıktan sonra, sudan gelen bütün Ling Qi gitmişti. Lakin bu sefer, genç adam açıkça bedenindeki değişikliği hissedebiliyordu. Öncesinde, Sun DaZhu' nun medikal yardımlarıyla oluşan enerjiyi bitirdiğinde de, vücudunun ısındığını hissediyordu. Ne var ki, en önemli noktada, bütün Ling Qi dağılıyordu.
Ancak bu sefer farklıydı. Bedenindeki Ling Qi hala dağılıyor olsa da, yine de geride bir şerit kadar Ling Qi kalmıştı. Çok fazla olmamasına rağmen, Wang Lin bu sonuçtan çok fazla güven kazanmıştı. Bir süre düşündükten sonra, neden farklı olduğunu bulamamıştı. En sonunda da, bunun sadece gizemli taş boncuk sayesinde olduğunu tahmin edebilmişti.(?)
Çünkü daha fazla pınar suyu almak için rüyasından ayrılamazdı, sadece uzun süre pratik yapmaya devam edebilirdi. Sonunda, rüya dünyası ve gerçek arasındaki farkı anlamıştı. Gerçekte, bir aydan uzun süre boyunca pratik yapmasına rağmen, pratiklerinden sonra sadece yenilenmiş ve gevşemiş hissedebiliyordu.
Lakin burada, pınar suyundaki bütün Ling Qi' yi kullandıktan sonra, genç adam yenilenmiş ve gevşemiş hissetmiyordu; bunun yerine, pratik yapmayı sürdürdüğünde, nefesinin kesildiğini hissediyordu.
Bir sürelik kararsızlığın ardından, Wang Lin bunun sebebinin Ling Qi' nin varlığıyla alakalı olduğunu tahmin etmişti. Rüya dünyasında doğal Ling Qi yoktu.
Daha fazla düşündükçe, bunun doğru olduğuna olan inancının arttığını hissetmişti. Kaşlarını çatmış ve ''Pınar suyunu gerçekten buraya getirmenin bir yolu olsa harika olurdu. Huff...'' diye düşünmüştü. Tam sorun hakkında düşünüyordu ki, vücuduna bakarken aniden kalbi teklemiş ve şaşkın bir ifade sergilemişti.
Wang Lin üzerindeki kırmızı öğrenci üniforması yüzünden şaşırmıştı. Aceleyle boyutsal çantasını koyduğu cebini kontrol etmiş ve orada olmadığını fark etmişti.
''Rüya dünyasına kıyafetlerimi getirebiliyorum ama boyutsal çantamı getiremiyorum, dalga mı geçiyorsun!'' Hüzünlü hüzünlü düşünmüş ve uyandıktan sonra rüya dünyasına neleri getirip neleri getiremeyeceğini denemeye karar vermişti.
Zaman hızla geçmişti. Elli saat dolduktan sonra, parçalanma hissi belirmiş ve Wang Lin uyanmıştı.
Yine bir soru kafasına takılmıştı. Neden rüya dünyasında sadece 5 saat kalabiliyordu? Aklındaki soruyla birlikte, pınar suyuyla dolu su kabaklarından birini almış ve omzunun üstüne yerleştirmişti, rüya dünyasına bir kez daha girmeye hazırdı.
Ama bu sefer, boncuğa nasıl bakarsa baksın, normalde hissettiği uykulu hali hissetmemişti. Wang Lin korkmaya başlamıştı. Uzun süre düşündükten sonra, içindeki korkuyu frenledi ve pratik yapmak için oturdu.
Yavaş yavaş, düzenli nefes alışverişleriyle, doğal Ling Qi bedeni tarafından özümseniyordu. Bedenine giren Ling Qi' nin bir kısmı dağılırken, bir kısmı da bedeninde kalıyordu. Ne var ki, Qi Yoğunlaştırması' nın birinci katmanına ulaşmasına hala uzun bir yolu vardı.