Sihirli Hazine Blöfü

164 30 0
                                    

Wang Lin'in gözleri soğukça parlarken söylendi, ''Burada meditasyon yapmak için bulunuyorum, yani gerçekten gerekli değilse, harekete geçmek istemiyorum. Eğer geri çekilir ve beni bir daha asla rahatsız etmezsen, gitmene izin vereceğim ve bu konu hakkındakileri unutacağım.''

Garip adam kafası karışmış bir ifadeyle dikildi ve garip birkaç söz söyledi. Açıkça Wang Lin'i anlamıyordu ve Wang Lin de onu anlayamıyordu.

Wang Lin hafifçe gözlerini kıstı ve yavaşça yıkık duvara doğru ilerledi. Garip adam, Wang Lin'in hareket ettiğini gördüğünde çabucak alarm durumuna geçti.

Wang Lin sağ elini sallarken hızlıca yıkık duvara bir şeyler çizmeye başladı. Garip adam şaşırmıştı. Wang Lin'in parmağına bakarken, anladığını belli eden bir ifade sergiledi.

Genç adam parmağıyla çabucak kalıntıların bir resmini çizmiş, ardından, parmağını dümdüz bir çizgi atmak için kullanmasıyla, kalıntıları ikiye bölen bir çizgi oluşturmuştu.

Sonra, Wang Lin garip adamı işaret edip resmin böldüğü taraftan sağ kısmını işaret etti, ardından kendini işaret etmesini takiben resmin sol tarafını gösterdi. Bütün bunları yaptıktan sonra, Wang Lin'in parmağı yavaşça sağa sola hareket etti ve garip adama dik dik bakarken duvarda biz iz bıraktı. Gözleri öldürme arzusuyla doluydu, niyeti açıktı.

''Eğer tekrardan benim tarafıma gelirsen, tüm ruhsal gücümü seni öldürmek için kullanırım!''

Garip adam şaşırmıştı. Gözlerindeki korkuyla çenesini okşarken bir süre tereddüt etti. Gözlerindeki dehşete düşmüş bakışla uçan kılıca göz attı ve garip sözler sarf etti.

Wang Lin kaşlarını çattı. Garip figür, Wang Lin'in anlamadığını fark ettikten sonra, anında çıldırmış gibi bir hal almış ve elini sallamaya başlamıştı. Ardından aniden kafasına vurdu ve duvarın yanına ilerleyip yumruk attı. Duvarı yumrukladığı anda, bedenindeki bir sembol parladı ve duvar ufalandı.

Garip adam yıkılmış duvarın birkaç parçasını aldı. Gözlerinde beliren, bir şeyleri hatırlamanın pırıltılarıyla, kayalara baktı. Kayaları zemine yerleştirdikten sonra, Wang Lin'e baktı ve birkaç söz sarf etti.

Wang Lin biraz rahatlamıştı. Havaya doğu uzandı ve aniden, garip figürün yanındaki bütün taşlar belirli bir düzende yan tarafa ilerledi. Ardından, sağ eli bir mühür oluşturdu ve bir ışık fırladı. Çok geçmeden, taşların sınırları etrafında bir sis oluşmuştu.

Wang Lin garip figüre baktı ve sakince söylendi, ''Bu kısıtlamadan mı bahsediyorsun?''

Garip figür elini sallayıp göğsüne vururken çabucak heyecanlanmış ifadesini sergilemişti. Birdenbire, bedenindeki sembol parladı ve figür ellerini açtı. Zemin aniden sallandı ve kaya formasyonu, arkasında zeminde devasa bir çukur oluşturarak, havaya fırladı.

Küçük karmaşa formasyonu havada, sanki garip figürün kafasının üzerinde küçük bir dağ varmışçasına süzülüyordu. Garip figür Wang Lin'e doğru kafasını salladı, ardından hızlıca ayrıldı. Biraz uzaklaştıktan sonra, durdu ve Wang Lin'e döndü. Birkaç şey bağırdı ve mesafede uzaklaşmadan önce Wang Lin'e iyi niyetini göstermek için bir hareket çaktı.

Wang Lin garip kişinin figürüne baktı. Öldürmeyi düşünmediğinde dolayı bırakmamıştı, bunun yerine üzerindeki aşırı güçlü sarı tılsım yüzünden gitmesine izin vermişti. Kesinlikle gerekli olmadığı sürece, garip adamla ölümüne bir dövüşe girmek istemiyordu.

Bunları düşünürken, ifadesi aniden değişti. Gözleri öldürme arzusuyla dolarken uçan kılıcı yanına uçmuştu. Garip figür geri dönmüştü!

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin