Aşırı Yin Ruhsal Enerji

177 27 0
                                    

Teng Huayuan ilahi hissini yayararak ormanda dikkatle ilerliyordu. Wang Lin'i bulurken yüzü sevinçle parladı. Tam ışınlanmak üzereydi ki, tüyler ürpertici bir rüzgarın esintisini takiben kasvetli bir ses duyuldu.

''Defol git buradan!''

Teng Huayuan'ın ifadesi aniden değişti. Düşünmeden hızlıca birkaç adım geri çekildi ve çevresine bakındı.

Sadece mesafede uçan siyah bir sis görmüştü. Siyah sis ürkütücü rüzgarlarla kaplanmıştı. Solmuş bir el siyah sisten fırladı ve Teng Huayuan'a doğru uzandı.

Teng Huayuan sisi ilahi hissiyle taradığında, dehşete düştü. Bu kişinin gelişim seviyesi, tekrardan geri çekilmesine sebep olacak şekilde orta aşama Kadim Ruh'tu!

Soluk el hafifçe sallandı. Devasa bir el ortaya çıkarken Teng Huayuan'ı yakalamayı denedi.

Teng Huayuan çarpıkça gülümsedi. Arkasını döndü ve orta aşama Kadim Ruh seviyesindeki bir gelişimci rahatsız edebileceği birisi olmadığından dolayı, tereddüt etmeden kaçmaya başladı. Burada son derece güçlü bir ölümsüzün yaşadığını biliyordu, ancak orta aşama Kadim Ruh seviyesindeki birinin olacağını beklemiyordu.

Bir göz kırpmalık sürede Teng Huayuan kayboldu. El de soğuk bir homurtu savurup kayboldu.

Teng Huayuan ormanın dışında gökyüzünde belirdi. Devasa bir el sessizce arkasında belirirken ifadesi aniden değişti, el acımasızca yaşlı adamı yakalamak için uzandı.

Teng Huayuan içinden sızlanırken, hızlıca bir yaratık derisi çıkardı. Eliyle hareketler yaptı ve yaratık derisi bedenini sarıp sarmaladı, geri çekilerek, zar zor devasa elden kaçabildi.

Buna rağmen, devasa elin parmaklarının bedenine çarpmasına yine de engel olamamıştı. Kan kusarken yüzü solgunlaştı, ancak arkasına bile bakmadan hızlıca kaçtı.

Siyah bir sis, hava belirdi. Sis, ortaya bir figür çıkana kadar, yavaş yavaş dağıldı. Figür tamamen kurumuştu ve bir kemik torbası gibi görünüyordu. Teng Huayuan'ın kaçtığı yöne doğru bakıyordu. Ne var ki, peşinden gitmedi, bunun yerine ormana döndü.

Sanki bir şeyler arıyormuş gibi, sakince ileri geri uçtu. Kısa süre sonra, açık bir alanın üzerinde durdu. Duygusuz bir şekilde yere baktı. Zemine eliyle vurdu ve bir patlamayla, devasa bir çatlak zeminde belirdi.

Çatlak belirdiği anda, bir çığlık zeminde yankılanırken siyah bir figür kaçmayı deneyerek, fırladı. Soluk adam havaya soğuk bir ''Hmph!'' savurdu ve bir kafes alanı çevreleyiverdi. Siyah figür kafese çarptığında, geri sekti. Artık kaçmayı denemiyordu, bunun yerine diz çökmüş ve secde etmeye başlamıştı.

Soluk adam yavaşça söylendi, ''100 görmedikten sonra, ustanın bedeninin bir zombiye dönüşmesini, hatta kendi ruhunu oluşturabilmesini beklemiyordum. Hala benim kuşağımdan biri olarak görülebilirsin, bu yüzden yaşamana izin verebilirim, ancak ustayı bulmam için aranızdaki bağlantıyı kullanacak bana yardım etmek zorundasın.''

Zombi, oluk adama korku dolu gözleriyle soluk adama bakarken çabucak onayladı.

Soluk adam elini sallayıverdiğinde, kafes kayboldu. Zombiye dik dik bakarken, gizemli bir şekilde söylendi, ''Gel, beni ustaya götür. Eğer ustanın Kadim Ruh'unu bulmama yardım edebilirsen, o zaman bir kerede onu sömürür ve kendimi serbest bırakırım, bir iblis olman için de yardım ederim.''

Zombi ürkmüştü, yine de sevinmiş olduğunu gösteren bir ifade sergiledi. Hızlıca kafasını salladı ve ormanda koşturmaya başladı.

Adam, duygusuzca peşinden geldi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin