Hou Fen'de Kabarma (2)

120 27 0
                                    

Ateş topu rahatça girerken, bir ısı dalgası toprak topa hızla yayıldı. Ancak, tam o anda, Cennete Başkaldıran Boncuk ileri atılıp ateş topunun durmasına ve daha sonra tereddüt etmeden geri dönmesine neden oldu.

Ama yine de çok geç kalmıştı. Cennete Başkaldıran Boncuk yolundaki her şeyi görmezden geldi ve ateş topuna çarptı. Ateş topu bir çığlık attı ve mücadele etmeye başladı fakat uzun süre mücadele ettikten sonra Cennete Başkaldıran Boncuk tarafından emildi.

Cennete Başkaldıran Boncuk'taki yapraklar kayboldu ve yerini bir ateş topu aldı. Çok geçmeden Cennete Başkaldıran Boncuk'ta daha birçok ateş topu ortaya çıktı.

Ateş topu tamamen yok olana kadar söndü. O anda, Cennete Başkaldıran Boncuk'ta onuncu ateş topu ortaya çıktı ve toprak topun dışından kolayca görülebilecek parlak bir ışık yayılmasına sebep oldu.

Ateş topunun kaybolmasıyla birlikte ateş çemberi kararmaya başladı ve ateş çemberini ateş topuna bağlayan kırmızı şeritler kırıldı.

Wang Lin olanlara şaşkınlıkla baktı. Sadece o değil, tüm ateş canavarları da tamamen sersemlemişti. Ne yapacaklarını bilmeden mağarada hareketsizce durdular.

Cennete Başkaldıran Boncuk hızla Wang Lin'e doğru ilerledi ve kaşına çekildi. Wang Lin'in, vücudunu hareket ettirip çekim gücü tekniğini etkinleştirirken boncuğu kontrol etmek için zaman yoktu. Toprak topu yukarıya tünellerden birine taşıdı.

Bütün bunlar çok kısa bir sürede olmuştu. Ancak Wang Lin'in toprak toptan ayrıldığında ateş canavarları ne olduğunu fark etti. 16 büyük ateş canavarı tünel açıp Wang Lin'i kovalarken kükredi.

Arkasında, on binlerce ateş canavarı öfkeyle kükreyip onu kovaladı.

Wang Lin'in vücudu lavdan geçerken kir topun içine hapsolmuştu. Lavın mağaraya aktığı söylenmeliydi. Wang Lin şu anda akıntıya karşı gidiyordu, bu yüzden hızlı hareket etmesinin bir yolu yoktu.

Ama ateş canavarları hiç yavaşlamadı çünkü lavın içinde büyümüşlerdi. Ateş ruhu oldukları söylenebilirdi, yani ne kadar sıcak olursa o kadar hızlı hareket ederlerdi.

Wang Lin ateş topunun ne olduğunu bilmese de, Cennete Başkaldıran Boncuk için ateş elementini tamamlayabilmesi zaten yeterince büyük bir şoktu. Canavarların gösterdiği saygıdan ve ne kadar öfkelendiklerinden, bu ateş topu onlar için çok önemli olmalıydı. Ateş toplarının kralı olması muhtemeldi.

Wang Lin'in tahminleri yanlış değildi. Ateş canavarları lavdan doğmuştu. Bir ateş ruhu olarak tanımlanabilirlerdi ve oldukça yüksek bir sıralamada yer alıyorlardı. Yetişim Birliği'ne göre, evrensel olarak ateş ruhu canavarları diye adlandırılıyorlardı. Doğdukları andan itibaren zekaları vardı. Hou Fen yönetimindeki lavlarda yıllarca yetişim yapmışlardı ve yetişimleri çok güçlüydü.

Yaşadıkları sayısız yılda beş kez dönüşmüşlerdi. Dokuz kez değişirlerse bir ruh canavarından metruk canavara dönüşebilirlerdi, ancak her dönüşümden sonra 500 yıl boyunca zayıf bir durumdaydılar, herhangi bir ruhsal enerji kullanamazlardı.

Kendilerini korumak için, her dönüşümlerinde gelecek nesil büyüyüp de onları korusun diye ruhsal enerji yayarlardı.

Aynı zamanda, dönüştükçe zayıflık sürelerini kısaltmanın bir yolunu öğrenirlerdi; yetişimcileri yutmak.

Çok fazla yutmalarına gerek yoktu, arada bir sadece birkaç yetişimci yeterdi. Bu yüzden yavrularını yanardağa giren yetişimcileri yakalamak için kullanıp onlarla beslenirlerdi.

Yetişimcilerin ateş ruhuna zarar vermesini önlemek için, hepsi toprak içinde tuzağa düşürülürdü. Sonuç olarak, ateş ruhu yemeğinin tadını çıkarabilirdi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin