Takımdan Bölünme

103 22 0
                                    

Bütün kılıçlar ince tele doğu fırlayarak, titremesine neden oldu. İnce tel kılıç enerjisine direnirken parlakça ışıldadı, lakin çok geçmeden üzerinde bir oyuk belirdi.

Wang Lin'in gözleri ışıldadığı esnada, aniden kristal kılıç belirdi ve durmaksızın oyuğun olduğu noktaya saplandı. Kısa süre sonra, ince tel daha da oyulmaya başladı.

//Bu ince tel diyor ama yanlış anlamadıysam böyle lif tarzı bir şey ve o kadar da ince değil.

O anda, yılan vari yaratık bir şeylerin yanlış olduğunu hissetmiş gibi görünüyordu, bu yüzden şiddetle bedenini savurmaya başladı. İşte şimdi Wang Lin endişeleniyordu. Genç adam elini salladı ve yüzlerce uçan kılıç tekrardan saldırmaya koyuldu.

Sonunda, yüksek sesli bir patlamanın ardından, ince tel koptu ve güçlü, balığımsı bir koku yayıldı. Wang Lin hızlıca yana kaydı ve duvara sarıldı. Ağzındaki hapın etkisi belirerek, balığımsı kötü kokuyu engelledi.

Balığımsı kötü koku geçtikten sonra, Wang Lin hızlıca açtığı deliğe girdi. O anda, büyük bedenin içindeki küçük yılanın bedeni küçülmeye başladı. Wang Lin'in içinde, bu yaratığın öyle kolayca öldürülemeyeceğine dair bir his vardı. Büyük yılanın içinde daha küçük bir yılan varsa, küçük yılanın da içinde başka bir yılan olabilir miydi?

Daha önemlisi, Kambur Meng bu yılanın geç aşamanın zirvesinde olan bir Ruh Oluşturma gelişimcisine eşdeğer olan bir metruk yaratık olduğunu söylemişti. Geç aşamanın zirvesindeki Ruh Oluşturma gelişimcilerinin 4.derece ölümsüz ülkelerinde en güçlü figürler olduğu söylenmeliydi.

Antik İmparator ve de diğerleri geç aşama Ruh Oluşturma'nın zirvesinde olmadıkları sürece, yılanı öldüremezlerdi. Kambur Meng'in önceki sözlerine göre, Wang Lin hiçbirinin geç aşama Ruh Oluşturma'nın zirvesinde olduğunu düşünmüyordu. En fazla, orta aşamada olabilirlerdi.

Sonuç olarak, yakın dövüş için hiç şansları yoktu, ve her kişi sadece kendi başına kaçabilirdi. Wang Lin'in asıl planı kaçmaktı, lakin yılanı gözlemledikten sonra, aşırı sert bir bedeni ve tükürdüğü siyah dumanın dışında, yılanın başka yetenekleri varmış gibi gözükmediğini fark etmişti. Bu Wang Lin'i büyük ölçüde şaşırtmıştı.

Herkesi izlemişti. Bu yaşlı adamlar tek kelime etmese de, hepsi şüpheyle kaplıydı.

Wang Lin bu yaratığın sadece bir metruk hayvan bedenine sahip olduğunu, metruk hayvanların tekniklerinden hiçbirine sahip olmadığına dair vahşi bir varsayım yapmıştı.

Ağzının içindeki küçük yılanı gördükten sonra bu varsayımında daha da emin olmuştu. Bu da iliğini elde etmek için yaratığın ağzına girmeye cesaret etmesine kesinlikle destek olmuştu.

Kafasında, bir metruk hayvan güçlü bir dış bedene sahip olur diyordu, yani içinde olursa, tehlike olmamalıydı. Wang Lin daha da garip bir fikre daha kapıldı. Belki de bu yılan büyük yılanın içinde bir yılan olan, ve o yılanın içinde de başka bir yılan, ve sonunda; en sondaki en küçük yılan gerçek metruk yaratık olan bir tür yaratıktı.

En dıştaki bedene gelirsek, metruk hayvanların bedenine sahip olmasına rağmen tekniklerine sahip olmamasının nedenine de açıklık getirecek bir şekilde, sadece göstermelikti.

Bunu düşünürken, Wang Lin'in içi gerginleşti ve çabucak odağını geri kazandı. Hızlıca kafanın ve boynun bağlandığı yere ulaştı. İnce tel koparak, altındaki beyaz kemiği gözler önüne sermişti. Wang Lin kemiğe dokundu ve Çekim Gücü Tekniği'yle çekerek, yılanın çılgınca kıvrılmasına sebebiyet verdi.

Aynı zamanda, daha küçük olan yılanın kafası derisi ve bedeni hızlıca erirken siyah bir ışık yaydı. Kambur Meng kötü bir durumda hızlıca uzağa fırlayıp büyük yılanın kafasına doğru uçarken yüzünde dehşete düşmüş bir bakış vardı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin