Bir ana beden ve üç klon vücut. İlahi hisleri bir araya toplanmış ve Xuan Wu'yu tamamen kilitlemişti.
Hiçbir gelişimci bu ilahi his çizgisini geçerek Xuan Wu'ya giremez ya da çıkamazdı. Bu sayede, Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu tam kontrole sahipti.
Bu yaşlı adam bunu yapmaya zorlanmıştı. Wang Lin'i Şeytanlar Denizi'nden, Hou Fen'e kadar tüm yol boyunca takip etmişti ve yolunu Xuan Wu'ya çevirmek zorunda kalmıştı, lakin ardından Wang Lin'in varlığı tamamen kaybolmuştu.
Gücüne rağmen, yine de Wang Lin'i bulamıyordu. Wang Lin'in yeraltının derinliklerinde saklandığını düşünmüştü, lakin yeraltını bile araştırdıktan sonra, hala bir şey bulamamıştı.
Ancak pes etmiyordu. Wang Lin'in Ölümün Fısıltısı'nı kullanabildiğini Nan Dou'da duyduktan sonra, dikkati çekilmişti. Büyük planında, Ölümün Fısıltısı'nı kullanabilen birisi olursa bir kısmı aşırı kolay olurdu.
Bu Wang Lin'i yakalamak için harcadığı bu kadar uğraşın tek nedeniydi. Normalde, yetenekleriyle, kaçan Wang Lin'i yakalaması kolay olmalıydı, lakin Wang Lin tıpkı bir solucan gibi anlaşılması zordu ve arkasında iz bırakmadan kayboluyordu. İlk seferinde 97 gün beklemişti, lakin Wang Lin sonunda dışarı çıktığında ve tam ona yöneldiğinde, küçük serseri Yeryüzü Kaçış Tekniği kullanarak yeraltına inmişti.
Neyse ki, yeryüzü botunu ödünç almıştı. Bu hazine güçlü bir Yeryüzü Kaçış Tekniği barındırıyordu, yani kullanmak bir şeylerin daha kolay olmasını sağlıyordu. Tekniklerinin birçoğunu yeraltında kullanamasa da, yaklaştığı sürece sorun olmaz diye düşünüyordu. Ancak, küçük serserinin yönünü Hou Fen Birliği'nin dağı olduğunu düşünmemişti.
Tarikatın koruyucu formasyonunu bir avuç içiyle yok edebilse de, bir kere daha küçük serserinin izini kaybetmişti. Bu da Xuan Wu ve Hou Fen'in arkasındaki 4.derece ölümsüz ülkesini kızdırma riskine girerek ülkeyi ilahi hissiyle kilitlemesinin nedeniydi.
Gerçekte, iki ülkeden de tek bir kişiyi bile öldürmemişti. Bu büyük ölçüde arkalarındaki 4.derece ölümsüz ülkesiyle alakalıydı. Birinin gelişim seviyesi daha yüksek oldukça, Suzaku'daki iç işler hakkında daha fazla şey biliyordu. Xuan Wu ve Hou Fen de aynı 4.derece ölümsüz ülkesi tarafından destekleniyordu, bu yüzden arlarında ne kadar kavga ederlerse etsinler, sorun olmazdı. Ancak, dışarıdan gelen birisi olursa, o zaman harekete geçerlerdi.
Daha önce olsaydı, sadece gerektiği kadar öldürmesi sorun olmazdı, lakin o yer yakında açılacağına göre, burada aşırı fazla soruna neden olmak istemiyordu.
Bu kilit iki yıl sürdü.
Bu iki yıl sırasında, Xuan Wu ve Hou Fen Birliği de yaşlı adamın ilahi hissinin taramasının varlığına alışmıştı. Bu gün boyunca birkaç kez oluyordu.
Neredeyse herkes bunu kaynağını biliyordu. Üstatların hepsi ilahi hissin geldiği dört yöne gidilmenin yasaklı olduğuna dair herkesi uyarmıştı.
Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu o yer sadece bir yıl içinde açılacağı için endişelenmeye başlıyordu, ve eğer geç kalırsa, sonuçlar hayal edilemezdi. O anda olayın sıcaklığıyla, yarım sene daha beklemeye karar verdi. Serseriyi yarım sene içinde hala bulamamış olursa, o zaman 4.derece ölümsüz ülkesini kızdırma riskine girecek ve küçük serseriyi bulmak için bütün ülkeyi rafine edecekti.
Zaman yavaşça geçti. Bir ay, iki ay...beş aya kadar zaman geçti. Zaman geçerken, Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu'nun yüzü daha da karanlıklaşmıştı, ve yüzündeki kin yavaş yavaş artmıştı.
Wang Lin Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un içinde lotus pozisyonunda oturuyordu. Yüzü Sekizinci Olağanüstü Şeytan Lordu'ndan daha da çirkindi. Bedenindeki her şeyi kontrol etmiş ve Shang Guanmo'nun ruh kanı özündeki değişik bir şey bulmuştu. Görünüşe göre yaşlı adamın onu bu kadar uzun süre takip edebilmesi Shang Guanmo'nun ruh kanı özüyle alakalıydı.